خرید دستگاه سیل حرارتی روتاری

دستگاه سیل وکیوم روتاری

دستگاه سیل حرارتی روتاری را عمدتا برای ظرفیت های متوسط و بالا مورد استفاده قرار می دهند. این دستگاه که کیفیت سیل قابل توجهی دارد، در مدل های مختلفی اعم از لیوانی، چهارگوش و… به صورت دو قالب، چهار قالب و… طراحی و تولید می شود. دستگاه مذکور را عمدتا در کارگاه های تولیدی و بسته بندی مواد غذایی به کار می گیرند. اگر به دنبال یک دستگاه سیل کاربردی هستید، خرید دستگاه سیل حرارتی روتاری پیشنهادی طلایی برای شما است.

عملکرد سیل حرارتی روتاری

گفتنی است که عملکرد دستگاه سیل حرارتی روتاری به صورت کاملا اتوماتیک است. ابتدا ظروف مورد نظر در قالب دستگاه قرار داده می شوند. این ظروف به صورت چرخشی جا به جا شده و در محل مورد نظر مستقر می گردند. مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی انواع مدل های سیل حرارتی را ساخته و به فروش می رساند.

دستگاه نام برده که از سنسور و چشم الکترونیکی برخوردار است، موجبات پرس سلفون یا فویل بر دهانه ظرف را از طریق فشار و حرارت تولید شده از المنت های برقی فراهم می سازد. این امکان وجود دارد که سیستم وکیوم و تزریق گاز نیز به دستگاه اضافه گردد.

به طوری که هوایی که هوای داخل ظرف قبل از پرس کردن سلفون و فویل، توسط پمپ وکیوم خارج می شود. همچنین درصورت نیاز گاز بعد از تخلیه هوا تزریق می گردد. این دو عمل به ماندگاری محصول بسته بندی شده کمک زیادی می کند. در نهایت سلفون و فویل اضافی به وسیله تیغه های برش، برش داده شده و ظرف از دستگاه خارج می گردد.

دستگاه سیل روتاری

دستگاه سیل روتاری

ویژگی های مهم دستگاه سیل حرارتی روتاری

یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه سیل حرارتی روتاری سرعت بسیار مناسب آن در قابلیت همزمان دو یا چند قالب است. این دستگاه دارای نمایشگر لمسی به منظور تنظیم درجه حرارت و زمان سیل می باشد. از دیگر ویژگی های مهم دستگاه نام برده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع سیستم: روتاری و چرخشی
  2. قابلیت بسته بندی ظروف پلاستیکی از جنس PP، PE و…
  3. برخورداری از سیستم سنسور و چشم الکترونیکی
  4. جنس بدنه استنلس استیل
  5. قابلیت نصب پمپ وکیوم و تزریق گاز
  6. قابلیت استفاده برای ظرفیت های متوسط و بالا
  7. قابل تولید در ابعاد و ظرفیت های گوناگون
  8. مدل قالب لیوانی و چهارگوش
  9. قیمت مقرون به صرفه و ایده آل

مطالعه بیش تر: بررسی ویژگی ها و عملکرد دستگاه پک لیوان دستی

برای اطلاع از مسائل فنی دستگاه ها و نیز استعلام قیمت دستگاه سیل حرارتی با ما در تماس باشید. همه دستگاه های مجموعه سربلند یک سال گارانتی واقعی و ده سال خدمات پس از فروش معتبر دارند. با اعتماد به ما شما نیز به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *