خرید دستگاه سیل حرارتی رومیزی

دستگاه سیل حرارتی

دستگاه سیل حرارتی رومیزی یکی از کاربردی ترین و در عین حال اقتصادی ترین دستگاه هایی است که به وفور در رستوران ها، بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه مذکور که با هدف سرعت بخشیدن به بسته بندی ظروف یک بار مصرف طراحی و تولید شده است، قادر به سیل کردن با کیفیت ظروف با ابعاد مختلف می باشد. شاید با خودتان بگویید که اصلی ترین دلیل بسته بندی مواد غذایی، دارویی، بهداشتی و… چیست؟ اصلی ترین دلیل این کار درزبندی ظرف و بدین ترتیب جلوگیری از ورود آلودگی و فاسد شدن محتویات آن است. اگر فکر می کنید جای یک دستگاه سیل در کسب و کارتان خالی است، ما خرید دستگاه سیل رومیزی را به شما پیشنهاد می دهیم.

ویژگی های دستگاه سیل حرارتی رومیزی

اگر ظاهر دستگاه سیل حرارتی رومیزی را با سایر دستگاه های سیل حرارتی موجود در بازار مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که ابعاد این دستگاه به نسبت کوچکتر است. بنابراین می توانید آن را بدون هیچگونه دردسری در مکان هایی که محدودیت فضا دارند، مورد استفاده قرار دهید.

از دیگر ویژگی های مهم دستگاه سیل حرارتی رومیزی می توان به کنترل زمان و دمای دوخت، وزن سبک و ابعاد کوچک، بدنه مقاوم، قالب های آلومینیومی، سرعت تولید 250 تا 300 بسته در ساعت و… اشاره کرد.

سیل لیوان

سیل لیوان

نحوه استفاده از دستگاه

استفاده از این دستگاه بسیار ساده تر از چیزی است که فکرش را می کنید. پس نگران آموزش استفاده از آن نباشید. بدون آموزش هم از پس کار با این دستگاه بر خواهید آمد! البته نحوه کار با دستگاه به صورت رایگان نیز انجام می شود.

مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی می باشد. این مجموعه انواع دستگاه های سیل حرارتی به صورت دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک را طراحی کرده و با کیفیت بالا تولید می نماید.

دستگاه سیل حرارتی دستی

دستگاه سیل حرارتی دستی

مطالعه بیش تر: بررسی دستگاه پک لیوان دستی

انواع دستگاه سیل حرارتی رومیزی

جالب و در عین حال لازم است بدانید که دستگاه سیل حرارتی رومیزی در انواع متعدد و متنوعی در بازار موجود است. شما می توانید با در نظر گرفتن شغل و نیاز خود بهترین نوع را انتخاب نموده و خریداری کنید. از جمله مهم ترین انواع این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه سیل بسته بندی لیوانی
  • دستگاه سیل بسته بندی ظروف جار
  • دستگاه سیل بسته بندی ظروف مستطیل
  • دستگاه سیل بسته بندی ظرف مربع
  • دستگاه سیل بسته بندی بیضی
  • دستگاه سیل بسته بندی ظروف غیر لیوانی

برای آشنایی با دستگاه های مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی می توانید با کارشناسان فنی و فروش ما در تماس باشید. رضایت مشتریان برای ما اهمیت زیادی دارد. این مسئله را می توانید از مشتریان وفادار ما بپرسید.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.
کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *