صفر تا صد در مورد خرید و قیمت دستگاه استرچ پالت 3 تن

پالت بلند روی دستگاه استرچ پالت

به وسیله دستگاه استرچ پالت می توانیم پالت های محصولات مختلفی مانند بشکه ها، کیسه های سیمان و گچ و بطری های مختلف را پک کنیم. حتی می توانیم پالت های بسیار سنگین تا پالت 3 تن را هم استرچ پیچ نماییم. برای خرید و قیمت دستگاه استرچ پالت با ما همراه باشید.

دستگاه استرچ پالت 3 تن ساخت شرکت سربلند (تولید کننده دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات و دستگاه های استرچ پالت) به نحوی تولید گردیده که بدون مسئله ای محصولات تا این وزن را استرچ پیچ کند و به دستگاه فشار زیاد وارد نشود.

کاربرد دستگاه استرچ پالت 3 تن چیست؟

کاربرد خرید دستگاه استرچ پالت چیست؟ چه الزامی به خرید دستگاه استرچ پالت 3 تن است؟ این نوع از دستگاه ها در صنعت چه کاربردی دارند؟ اگر بخواهیم مشابه نوع بسته بندی این دستگاه را اشاره کنیم، می توانیم دستگاه شیرینگ پک را نام ببریم. البته تفاوت هایی بین این دو دستگاه وجود دارد که در زمان خرید دستگاه باید به آن ها توجه نمود.
استفاده از این دستگاه در کارخانجات موجب سهولت بسیار زیادی در فرایند تولید گردیده است. اگر چه دستگاه های مشابه این محصول، در بازار موجود هستند ولی کاربرد دستگاه استرچ پالت 3 تن بسیار زیاد است. از سوی دیگر استرچ پالت 3 تن، قیمت مناسبی برای خرید دارد. از اصلی ترین کاربرد خرید دستگاه استرچ پالت می توان موارد زیر را نام برد:

  • بسته بندی محصولات
  • حفاظت از محصولات در زمان تولید و بعد از آن
  • پک کردن محصولات روی هم

سالم ماندن محصول در انبار کارخانه و نیز حین جابه جایی بسیار اهمیت دارد. از این رو پک کردن به وسیله دستگاه استرچ پالت می تواند از آسیب هایی که ممکن است به محصول وارد شود جلوگیری کند. مانع به هم ریختگی محصولات می شود. اجازه تاثیر رطوبت و گرد و خاک بر روی محصول را نمی دهد.

استرچ پالت از جلو

همچنین توسط دستگاه استرچ پالت 3 تن می توانید محصولات را به نحوی روی یکدیگر بچینید که حتی به ارتفاع بالاتر از 2 متر هم برسد.

خرید دستگاه استرچ پالت 3 تن به قیمت مناسب را با ما تجربه کنید. استرچ پالت ها در مدل های مختلف و ظرفیت های گوناگون تولید می شوند.

استرچ پالت 2 تن و استرچ پالت 1 تن هم در مجموعه سربلند (تولید کننده دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات و دستگاه های استرچ پالت) تولید می گردد. برای طراحی این نوع از دستگاه ها از استانداردهای مختلف مهندسی استفاده گردیده است. در نتیجه توانستیم رضایت مشتریان خود را جلب نماییم.

خرید و قیمت دستگاه استرچ پالت 3 تن

بهترین مرکز خرید دستگاه استرچ پالت 3 تن کدام است؟ در خرید این نوع از دستگاه ها ما بایستی دنبال شرکت هایی باشیم که بتوانیم با پرداخت هزینه ای مناسب، دستگاه باکیفیت را خریداری کنیم. بی کیفیت بودن آن ها می تواند مشکلات جدی در روند کار ایجاد کند.

زیرا هر بار که قسمتی از دستگاه خراب شود، مجبور به پرداخت هزنیه ی زیاد برای تعمیر خواهیم بود. در کنار آن روند تولید هم مختل می گردد. برای خرید دستگاه استرچ پالت 3 تن حتما مراکزی را انتخاب کنید که برای شما گارانتی لازم را ارائه می دهند.

استرچ کردن پالت

ما به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه ی تولید و فروش دستگاه استرچ پالت 3 تن گارانتی یک ساله را در کنار خدمات پس از فروش پانزده ساله ارائه می نماییم. همچنین مفتخر آن هستیم که با کسب رضایت مشتریان در همه ی این سال ها در اولویت مشتریان عزیزمان باشیم.

به منظور دریافت مشاوره ی رایگان برای خرید دستگاه استرچ پالت 3 تن با ما در تماس باشید. هم اکنون می توانید با ارتباط گرفتن با کارشناسان فنی و فروش ما نسبت به انتخاب، استعلام قیمت دستگاه استرچ پالت و خرید دستگاه اقدام نمایید.

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *