معرفی انواع دستگاه بسته بندی سبزی

معرفی انواع دستگاه بسته بندی سبزی

سبزیجات به عنوان یکی از مهم ترین منابع غذایی برای ما انسان ها به شمار می روند. در حالی که سبزیجات دارای ویتامین ها و مواد مغذی بسیار زیادی هستند، می بایست از آن ها به درستی مراقبت کرد و تا حد امکان از فاسد شدن و زرد شدن آن ها جلوگیری کرد. بسته بندی سبزی می تواند یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از خرابی سبزی ها محسوب شود. به همین خاطر، در حال حاضر افرادی مختلفی به صورت خانگی، صنعتی و یا نیمه صنعتی اقدام به خرید دستگاه بسته بندی سبزی می کنند. این فعالیت دارای سود مناسبی می باشد. دستگاه های بسته بندی سبزی از نظر کاربردی که دارند، به انواع مختلفی تقسیم ‎بندی می شوند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

انواع دستگاه  بسته بندی سبزی

معرفی انواع بسته بندی سبزی

دستگاه بسته بندی سبزی تک نفره

دستگاه بسته بندی سبزی تک نفره برای منازل مسکونی و کسب و کارهای کوچک بهترین گزینه محسوب می شود. این دستگاه  در حالتی که به صورت تک قالب باشد، می تواند با سرعت پایینی مراحل بسته بندی انواع سبزی را انجام دهد.

دستگاه بسته بندی سبزی تک نفره بیشتر برای افرادی که قصد دارند به شکل مشاغل خانگی در خانه خودشان مراحل پک سبزی را انجام دهند، گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. دستگاه پک سبزی تک نفره، می تواند یک دستگاه سیل وکیوم رومیزی باشد که به صورت دستی کار می کند.

مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه بسته بندی انواع دستگاه های مورد نیاز شما برای بسته بندی سبزی را برایتان فراهم می کند. تولیدات این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی می باشند. با خرید از سربلند می توانید با اطمینان فعالیت خود را شروع کنید.

بیشتر بدانید: دستگاه بسته بندی سبزی

دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه

به منظور بسته بندی سبزیجات تازه، نیاز به یک دستگاه برای ایجاد وکیوم در بسته بندی سبزیجات تازه است. چرا که وجود هوا و اکسیژن در بسته بندی سبزیجات تازه، می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. فاسد شدن و رشد میکروارگانیسم های مضر در بسته بندی سبزیجات تازه، از جمله چالش های پیش رو است.

با کمک دستگاه سیل وکیوم می توان مراحل بسته بندی سبزیجات تازه را به صورت اصولی انجام داد. توصیه می شود در انتهای فرایند بسته بندی سبزیجات تازه به وسیله جت پرینتر، روی محصول تاریخ و قیمت چاپ شود. در این صورت، تاریخ درج شده روی بسته بندی سبزیجات ملاک باکیفیت و تازه بودن سبزیجات خواهد بود.

دستگاه بسته بندی سبزیجات صادراتی

دستگاه بسته بندی سبزیجات صادراتی باید تا حد ممکن با سرعت بالایی کار کند. چون عمدتا افرادی که در حوزه بسته بندی سبزیجات فعالیت می کنند، تعداد زیادی از بسته بندی سبزیجات صادراتی را وارد بازار می کنند. این دستگاه می تواند مانند دستگاه مناسب بسته بندی سبزیجات تازه، به همراه یک جت پرینتر برای درج تاریخ و قیمت ارائه شود.

البته امکان درج لوگو، نام برند و … روی بسته بندی انواع سبزیجات صادراتی نیز وجود دارد. در سبزیجات صادراتی هر چه قدر ظاهر بسته بندی زیباتر باشد و در کنار آن کیفیت سبزی نیز بالا باشد، جذب مشتری بیش تری انجام می گیرد. این اتفاق باعث بالا رفتن فروش و در نتیجه سود واحد بسته بندی می گردد.

بیش تر بخوانید: دستگاه سیل وکیوم چیست؟

دستگاه سیل وکیوم با بسته بندی انواع سبزیجات صادراتی، می تواند مانع از فاسد شدن این سبزیجات تا زمان رسیدن به مقصد شود. به همین خاطر، توصیه می گردد برای بسته بندی سبزیجات صادراتی حتما اقدام به خرید دستگاه های سیل وکیوم باکیفیت نمایید.

دستگاه بسته بندی سبزی تک نفره

بسته بندی سبزی تک نفره

دستگاه بسته بندی صیفی جات

اگرچه در بسیاری از موارد بسته بندی صیفی جات با کمک ظروف یک بار مصرف پلاستیکی و سلفون انجام می شود؛ اما در صورتی که نیاز به نگهداری طولانی مدت از صیفی جات باشد، باید از روش های اصولی تر برای بسته بندی آن ها استفاده کرد.

دستگاه سیل وکیوم همانطور که می تواند برای بسته بندی سبزیجات مورد استفاده قرار گیرد، قابل استفاده برای بسته بندی صیفی جات نیز هست. این دستگاه در تنوع بسیار زیادی به فروش می رود. بنابراین، می تواند برای بسته بندی انواع صیفی جات با ابعاد ظروف متعدد مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه بسته بندی سبزی خوردن

بسته بندی سبزی خوردن به دو صورت شسته و نشسته انجام می شود. بدیهی است که نگهداری از سبزی خوردن شسته شده، کمی سخت تر از سبزی خوردن نشسته است. به همین خاطر، خارج کردن هوای داخل ظروف بسته بندی سبزی خوردن، بسیار حائز اهمیت است.

بهترین انتخاب برای دستگاه بسته بندی سبزی خوردن، دستگاه سیل وکیوم است. البته این دستگاه با تعداد قالب های مختلفی قابل خریداری است. بنابراین، هم کارگاه های کوچک و هم کارخانه های بزرگ می توانند برای بسته بندی سبزی خوردن از آن استفاده کنند.

بهتر است در کنار دستگاه هایی که برای پک کردن سبزی خوردن استفاده می شوند، از جت پرینتر نیز بهره گرفت. در این صورت می توان سبزی خوردن های بسته بندی شده را با تاریخ تولید و انقضای مشخص خریداری کرد.

برای آشنایی با راه اندازی خط تولید بسته بندی سبزی کلیک کنید.

دستگاه بسته بندی سبزی قورمه

سبزی قورمه یکی از محبوب ترین سبزی های سرخ شده در کشور ایران است. در حال حاضر، مجموعه های مختلفی اقدام به تهیه و تولید سبزی قورمه می کنند و آن را به صورت سرخ شده بسته بندی می کنند. بسته بندی سبزی قورمه باید درون فریزر قرار گیرد تا از فاسد شدن سبزی جلوگیری شود.

با این حال، عایق بندی بسته بندی سبزی قورمه و همچنین، خارج کردن هوای داخل بسته بندی، می تواند نگهداری از این سبزی ها را ساده تر کند. بنابراین، دستگاه سیل وکیوم بهترین دستگاه، برای پک کردن سبزی قورمه محسوب می شود.

دستگاه بسته بندی سبزی خوردن

دستگاه بسته بندی سبزی خوردن

دستگاه بسته بندی سبزی خشک

یکی از انواع دستگاه های بسته بندی سبزی، دستگاه بسته بندی سبزی خشک است که البته با حساسیت کمتری کار بسته بندی را انجام می دهد. ماشین آلات سیل را می توان برای پک کردن سبزی خشک استفاده کرد. اما برای افزایش طول عمر سبزی هایی که به شکل خشک هستند، استفاده از دستگاه سیل وکیوم راه حل منطقی تری است.

چون با کمک این دستگاه هوای درون بسته بندی خارج می شود؛ اما دستگاه سیل فقط بسته های سبزی خشک را با کمک یک درپوش می بندد. برای مشاوره رایگان و آگاهی از لیست قیمت دستگاه های بسته بندی سبزی با کارشناسان مجرب ما در سربلند در ارتباط باشید.

کلیه دستگاه های تولید شده در مجموعه سربلند دارای یک سال گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش می باشد. اعتماد مشتریان باعث افتخار ماست. با ما گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی را تجربه کنید. خرید از ما تازه شروع همکاری ماست.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *