دستگاه سیل وکیوم چیست؟

سیل وکیوم

در این مبحث قصد داریم به سوال دستگاه سیل وکیوم چیست پاسخ کاربردی بدهیم. خواندن این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید با اطلاعات بیش تری برای خرید دستگاه سیل وکیوم اقدام نمایید. هم چنین در مورد قیمت دستگاه سیل وکیوم نکاتی را ارائه خواهیم داد تا بتوانید با سایر دستگاه های بسته بندی مقایسه کنید. امیدواریم با مطالعه این مقاله از سایت سربلند (تولید کننده انواع دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات)  بتوانید سیل وکیوم مناسب فعالیت خود را با قیمت مناسب و ارزان انتخاب و تهیه نمایید. برای اینکه بدانید دستگاه سیل وکیوم چیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه سیل وکیوم چیست

استفاده از مواد غذایی سالم و نیز تازه در دنیای کنونی زندگی انسان ها اهمیت بالایی دارد. به طوری که هر کدام از ما هنگام خرید مواد غذایی تمایل بیش تری داریم که بسته بندی بهداشتی و تازه تری را انتخاب کنیم. حالا در ادامه شما اهمیت دستگاه سیل وکیوم و اینکه دستگاه سیل وکیوم چیست را متوجه خواهید شد.

در زمان های شایع شدن بیماری های واگیر دار مانند بیماری کرونا این اهمیت مضاعف می شود. حال با توجه به این نکته فرد تولید کننده مواد غذایی لازم است این نیاز مشتری را به وسیله دستگاه سیل وکیوم مرتفع نماید.

با بسته بندی مواد غذایی در دستگاه سیل وکیوم می توانیم محصول را داخل ظرف ایزوله کنیم. با این کار عملا هیچ چیزی حتی هوا به داخل ظرف بسته بندی شده نفوذ نمی کند و یا از آن خارج نمی شود.

همچنین با وکیوم کردن یا تخلیه هوای داخل ظرف قبل از بسته بندی مدت زمان مانگاری محصول خیلی بیشتر می گردد. در بعضی محصولات به وسیله تزریق گاز مثلا گاز ازت یا ازن مدت زمان مانگاری بیشتر، طراوت، تازگی و بو محصول هم حفظ می گردد.

دستگاه سیل وکیوم

بسته بندی مواد غذایی به وسیله دستگاه سیل وکیوم به این شکل انجام میگیرد که اپراتور محصول را داخل ظرف قرار می دهد. با استارت کردن دستگاه، عملیات سیل وکیوم شروع می شود. حالا شما تقریبا می دانید دستگاه سیل وکیوم چیست.

ابتدا هوای داخل ظرف تخلیه سپس گاز تزریق می گردد.نایلون مورد نظر (نایلون شفاف بدون چاپ یا چاپدار وحتی فویل آلومینیوم) روی ظرف سیل میشود.

در انتها نایلون به صورت اتومات به وسیله موتور گیربکس به اندازه مناسب جمع می گردد تا برای سیکل بعدی آماده باشد. نکته مهم این است دستگاه سیل وکیوم باید طوری ساخته شود که مقدار ضایعات نایلون تا جای ممکن کم تر شود.

برای سیل کردن نایلون های چاپدار، روی دستگاه سنسور مارک بین قرار می دهیم. این سنسور با دیدن خال یا مارک چاپ شده روی نایلون فرمان ایست موتور گیربکس را به پی ال سی دستگاه ارسال می کند.

قطعات استفاده شده در دستگاه سیل وکیوم همگی از مارک های ایرانی و خارجی معتبر بازار می باشند. به طوری که کلیه دستگاه های سیل وکیوم شرکت سربلند دارای یک سال گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش می باشند.

قالب های این دستگاه از جنس آلومینیوم آلیازی مناسب با دقت بالایی به وسیله دستگاه سی ان سی ساخته شده است. همچنین تیغه های برش دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است که در بسته بندی مواد غذایی اهمیت زیادی دارد.

ظروف دستگاه بسته بندی

ظروف مناسب دستگاه سیل وکیوم چیست؟ در دستگاه سیل وکیوم بسته بندی محصولات غذایی و بهداشتی در ظروف با جنس PP ، PS ، PET ، پلی اتیلن وغیره انجام میگرد. در بازار ظروف سیل وکیوم، شرکت های تولیدکننده ظرف یکسری ظروف استاندارد را موجود دارند.

برای سهولت در امر تولید و بسته بندی پیشنهاد ما استفاده از آن ظروف استاندارد می باشد. با این حال شرکت سربلند سازنده دستگاه های سیل وکیوم میتواند دستگاه سیل وکیوم، متناسب با هر ظرفی با هر اندازه و شکل هندسی را تولید کند.

ظروف دستگاه سیل وکیوم

ظروف سیل وکیوم معمولا در اشکال مستطیل، گرد و بیضی در بازار موجود می باشند. ظروف مستطیل شکل در ابعاد 14 *11.5  ، 14*18، 16.5*22 و16.5*17 با ارتفاع های مختلف برای بسته بندی در وزن های متفاوت تولید می شود.

هم چنین در ظرود گرد در دهانه های 75 ، 95 ، 125 و 155 میلیمتر با ارتفاع مختلف تولید می گردد.

بهترین راه برای انتخاب اندازه ظرف این است که محصولات مشابه محصول خود را در بازار بررسی کنید. به این روش می توانید مناسب ترین ظرف با عمق مشخص را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد نایلون روی ظرف که قرار است سیل بشود را باید شفاف و بدون چاپ استفاده کنید.  با نایون را چاپ کنید و روی ظروف سیل کنید. که این امر در ابتدای شروع به تولید شاید به خاطر هزینه بالاتر نسبت به نایلون بدون چاپ عملی نباشد.

اما از این نکته هم نمیتوان گذشت که نایلون چاپ دار وجه خیلی بهتری برای جذب مشتری دارد.

در رابطه با ظروف دستگاه های سیل وکیوم بیشتر بخوانید : دستگاه سیل وکیوم لیوانی

انواع دستگاه سیل وکیوم

مدل های مختلف دستگاه سیل وکیوم چیست؟ دستگاه سیل وکیوم در مدل های مختلفی تولید و ارائه می گردد. به طور کلی می توان دستگاه های سیل وکیوم را به صورت دستی، دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک و دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک دسته بندی نمود.

در مدل دستی کلیه موارد بسته بندی به وسیله اپراتور انجام می شود. یعنی اپراتور ظرف را داخل قالب قرار می دهد. قالب را به سمت جلو حرکت میدهد، اهرم دستی را فشار داده و بعد از سیل شدن ظرف نایلون را بطور دستی جمع می کند.

در کل دستگاه سیل وکیوم به شکل دستی خیلی کارایی خوبی از خود نشان نمی دهد. به همین دلیل شرکت سربلند تولید کننده دستگاه های سیل وکیوم و پرکن مایعات ظرفیت تولید خود را بیش تر در مدل های نیمه اتوماتیک و اتومات قرار داده است.

دستگاه بسته بندی وکیوم نیمه اتوماتیک

حال که تا حدودی با عبارت دستگاه سیل وکیوم چیست آشنا شدید به توضیح دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک میپردازیم. در این مدل کارایی راحت تر و راندمان بالاتری وجود دارد.

به این شکل که اپراتور بعد از قرار دادن ظرف برروی قالب، دکمه استارت را می زند و مراحل بعدی بصورت اتومات انجام می گیرد. قالب به صورت اتومات داخل دستگاه می رود.

دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک

نایلون روی ظروف سیل می شود. بعد از سیل شدن قالب بر میگردد و هم زمان موتور گیربکس ضایعات نایلون را به اندازه مناسب و ثابت جمع می کند. اپراتور ظروف سیل شده را با ظروف خام جاب جا کرده و این سیکل تکرار می گردد.

 

دستگاه سیل وکیوم روتاری اتوماتیک

 

مدل نیمه اتوماتیک در دو نوع کشویی و روتاری ساخته می شود که ظرفیت تولید روتاری بیش تر است.

پیشنهاد سربلند (تولید کننده انواع دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات) برای مطالعه بیش تر در خصوص دستگاه های بسته بندی : خرید دستگاه سیل حرارتی روتاری

دستگاه بسته بندی وکیوم اتوماتیک

در این قسمت از مقاله شما را با دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک آشنا می کنیم. دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک نسبت به مدل نیمه اتوماتیک راندمان و سرعت تولید بالاتری دارد که در انواع دستگاه سیل وکیوم روتاری اتوماتیک و خطی اتوماتیک تولید می شود. بر روی دستگاه ها یک سری آپشن ها بنا به درخواست مشتری قرار داده می شود.

برای مثال می توان در دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک و دستگاه سیل وکیوم اتومات بالا بر ظرف قرار داد. با این کار اپراتور خیلی راحتتر ظروف سیل شده را از قالب خارج می کند که در بالا رفتن سرعت بسته بندی تاثیر زیادی میگذارد.

اگر همچنان پاسخ سوال مهم دستگاه سیل وکیوم چیست را درنیافته اید نگران نباشید و ادامه مقاله را مطالعه کنید.

به منظور آشنایی با دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک و همچنین خرید دستگاه بسته بندی؛ مقاله “خرید دستگاه سیل حرارتی اتوماتیک” از سایت سربلند (تولید کننده انواع دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات) را مطالعه کنید.

قیمت دستگاه سیل وکیوم

برای ما در مجموعه سربلند (تولید کننده انواع دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات) رعایت نکات فنی در ساخت دستگاه های سیل وکیوم اهمیت بالایی دارد. استفاده از قطعات با برند های معتبر ایرانی و خارجی باعث شده تا کیفیت دستگاه های ساخته گردیده این مجموعه در حدی باشد که به لطف خدا توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب نماییم.

به طوری که بسیاری از مشتریان بعد از خرید دستگاه اول از ما، دستگاه های بعدی مورد نیازشان را هم از مجموعه ما خریداری کرده اند.

سعی مجموعه ما بر این بوده که در کنار بالابردن کیفیت، قیمت دستگاه سیل وکیوم را به وسیله تعداد فروش بیشتر درحد مناسبی قرار دهیم. تا در کنار کارخانه های بزرگ کشور، کارگاه های تولیدی کوچک تر و نیز افرادی که اقدام به شروع کار بسته بندی مواد غذایی می کنند هم بتوانند با خیال راحت و آسوده نسبت به خرید دستگاه های سیل وکیوم اقدام نمایند.

امیدواریم که با مفهوم سیل وکیوم چیست آشنا شده باشید. پیشنهاد می کنیم برای خرید بهترین و مناسب ترین دستگاه سیل وکیوم از این طریق لینک سیل وکیوم اقدام نمایید.

هم چنین با توجه به کیفیت به کار رفته در دستگاه ها این مجموعه با اطمینان محصولات خود را به مدت یک سال گارانتی می نماید. در کنار گارانتی کلیه دستگاه ها دارای پانزده سال خدمات پس از فروش می باشند.

خرید دستگاه سیل وکیوم

گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی از نکات مهم در خرید دستگاه های بسته بندی می باشد. ما خوشحالیم که توانسته ایم در این زمینه نیز رضایت مشریان خود را جلب نماییم. ما این اطمینان را به شما می دهیم که بعد از خرید هم در کنار شما خواهیم بود.

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *