تفاوت دستگاه استرچ پالت با دستگاه شیرینگ پک: راهنمای اجمالی

تفاوت دستگاه استرچ پالت با دستگاه شیرینگ پک

در این بحث قصد داریم دستگاه استرچ پالت را به طور کلی با دستگاه شیرینگ پک مقایسه نماییم. همچنین در مورد محصولاتی که به وسیله این دو مدل دستگاه بسته بندی می شوند. اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. مطالب در مورد تفاوت دستگاه استرچ پالت با دستگاه شیرینگ پک، می تواند برای شما یک راهنمای اجمالی خوب باشد.

با مطالعه این مباحث می توانید جهت انتخاب درست و خرید دستگاه مناسب از شرکت سربلند (تولید کننده دستگاه های استرچ پالت، دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات) اقدام نمایید.

این که شما بتوانید یک دستگاه استرچ پالت با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان را تهیه کنید برای ما اهمیت دارد. کیفیت دستگاه های تولیدی ما به نحوی است که دارای یک سال گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش می باشند. رضایت مشتریان ما ، مایه دلگرمی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به آن ها می باشد.

استرچ پالت و شیرینگ پک

مهمترین تفاوت دستگاه استرچ پالت با دستگاه شیرینگ پک چیست؟ قبل از خرید این نوع از دستگاه ها لازم است با مهمترین تفاوت آنها آشنا شوید. در این صورت می توانید متناسب با حوزه ی کاری خود بهترین گزینه را سفارش دهید. در ادامه در نظر داریم به برخی از مهمترین تفاوت دستگاه استرچ پالت با دستگاه شیرینگ پک بپردازیم. با ما همراه باشید.

تفاوت دستگاه استرچ پالت با دستگاه شیرینگ پک
دستگاه استرچ پالت به منظور بسته بندی محصولات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای انواع مختلف است و جهت پوشش نوار استرچ بر روی کالاهای مختلف کاربرد بسیار زیادی دارد. در کارخانجات به منظور افزایش سرعت بسته بندی و ایجاد سهولت زیاد به شدت نیازمند این نوع از دستگاه ها هستیم.

 

در اکثر کارخانجات تولید مواد غذایی، دستگاه های بسته بندی پالت از اهمیت زیادی برخوردار هستند. دستگاه شیرینگ پک نیز به عنوان یک دستگاه بسته بندی کاربرد دارد. این نوع از دستگاه ها، نایلون یا سلفون استرچ را به دور کالا می کشند. این امر ، از محصولات در مقابل عوامل مخرب خارجی جلوگیری می کند. به منظور بسته بندی انواع بطری ها، قوطی ها، انواع کنسروجات، سیمان، آجر و گچ از این دستگاه ها استفاده می شود.

به طور کلی معمولا هر محصولی که روی پالتهای پلاستیکی یا چوبی قرار بگیرد را با دستگاه استرچ پالت بسته بندی می کنند.

اصلی ترین تفاوت دستگاه استرچ پالت با دستگاه شیرینگ پک

تفاوت دستگاه استرچ پالت با دستگاه شیرینگ پک چیست؟ دستگاه شیرینگ دارای تونل حرارتی است ولی استرچ پالتها بدون تونل حرارتی، اقدامات بسته بندی را انجام می دهند. محصولاتی که روی پالت قرار می گیرند دارای ابعاد بزرگتر هستند.  به همین دلیل راه حل بسته بندی آن ها دستگاه استرچ پیچ است. در حالی که دستگاه شیرینگ برای بسته بندی محصولات با ابعاد کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرد.

اصلی ترین تفاوت دستگاه استرچ پالت با دستگاه شیرینگ پک

یکی از نکته های مهم برای انتخاب بین دستگاه استرچ پالت و دستگاه شیرینگ پک، وزن محصول می باشد. در بسته بندی به وسیله دستگاه استرچ پالت می توان بسته هایی کمتر از یک تن تا وزن 3 تن را استرچ پیچ کرد ولی با دستگاه شیرینگ پک به هیچ عنوان این امکان وجود ندارد.

تفاوتی هم که در کشش نایلون بر محصول بین دستگاه استرچ پالت و دستگاه شیرینگ پک وجود دارد را هم باید مورد دقت قرار داد. نایلون یا سلفون در استرچ پیچ به صورت دایره ای و عمودی به مقدار قابل تنظیم می پیچد. در حالی که در شیرینگ پک، نایلون شیرینگ به طور یک تکه ای به دور محصول قرار  می گیرد، دوخت می خورد و در تونل دستگاه شیرینگ می شود.

شباهت دستگاه استرچ پالت و دستگاه شیرینگ پک

در هر دو دستگاه استرچ پالت و دستگاه شیرینگ بعد از بسته بندی، به دلیل وجود نایلون دور محصول از به هم ریختگی محصول جلوگیری می شود. این مورد باعث می شود در انبار و حین جابجایی به آن ها آسیبی نرسد. هم چنین رطوبت و گرد و خاک به محصول استرچ و شیرینگ گردیده صدمه ای وارد نمی کند.

بسته بندی با هر کدام از دستگاه های شیرینگ و استرچ پالت کیفیت خوبی دارد اما باید به نوع استفاده و نیازتان با توجه به بازار فروش و جابجایی محصولتان توجه نمایید. لازم به ذکر است استرچ و شیرینگ علاوه بر محفوظ نگه داشتن محصولات از آسیب، جنبه ی تبلیغاتی و زیباسازی نیز دارد. از سایت سربلند (تولید کننده دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات و دستگاه های استرچ پالت) با اطمینان خاطر بهترین دستگاه های بسته بندی را هم اکنون خریداری کنید.

قیمت دستگاه بسته بندی

در رابطه با قیمت این دو دستگاه باید گفت که تقریبا با هم برابر هستند. البته مدل شیرینگ اتوماتیک قیمت بیشتری حتی دو برابر نسبت به این نوع دستگاه دارد. با این حال چیزی که مهم است کارایی دستگاه نسبت به محصول می باشد.

در مجموعه سربلند دستگاه های بسته بندی متنوعی ساخته می شود. دستگاه های سیل وکیوم، پرکن مایعات، سیل حرارتی، میکسر پودر نمونه هایی از این دستگاه ها می باشند. با ارتباط گرفتن با کارشناسان باتجربه و مجرب مجموعه سربلند می توانید به صورت رایگان در مورد دستگاه مورد نیازتان مشاوره دریافت نمایید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

همچنین با مطالعه دیگر مقالات موجود در سایت سربلند امکان این را دارید که اطلاعات لازم و مناسبی را در رابطه با فعالیت و محصولتان کسب نمایید. همراهی با شما قبل از خرید شروع می شود و تا زمانی که شما از دستگاه های مجموعه سربلند استفاده نمایید ادامه خواهد داشت.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *