آشنایی با مشخصات دستگاه استرچ پالت دکل گردان (دروازه ای)

آشنایی با مشخصات دستگاه استرچ پالت دکل گردان

دستگاه استرچ پالت دکل گردان (دروازه ای) چیست و چه کاربردی دارد؟ استرچ پالت دروازه ای که در برخی از مواقع از آن به عنوان استرچ پالت دکل گردان نیز یاد می شود. برخلاف استرچ صفحه گردان دارای یک محیط احاطه گردیده توسط حصار های فلزی است. به همین دلیل از آن به عنوان استرچ پالت دروازه ای عنوان می شود.

این دستگاه که در شرکت سربلند (تولید کننده دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات و دستگاه های استرچ پالت) در مقایسه با مدل های مشابه خود دارای قابلیت های زیادی است. به همین دلیل قیمت پیشنهادی برای خرید آن نیز زیاد است. البته ناگفته نماند این دستگاه مناسب هر کسب و کاری نبوده و فقط در صنایع خاص و برای محصولات خاصی می توان از کارایی آن بهره مند شد.

به همین دلیل تاکید می شود برای خرید انواع استرچ پالت ها حتما کاربرد آنها را مورد بررسی قرار دهید و مناسب با نیازهای خود این نوع از دستگاه ها را خریداری کنید. از مهمترین مشخصات دستگاه استرچ پالت دکل گردان (دروازه ای) می توان موارد زیر را نام برد:

  • استفاده از این دستگاه هیچ گونه محدودیتی ندارد.
  • نسبت به مدل های دیگر اصطکاک کمتری دارد.
  • نیازمند فضای بزرگتری برای استفاده از آن هستیم.
  • سطح مورد نیاز جهت قرارگیری این دستگاه باید مستحکم باشد.

دستگاه استرچ پالت دکل گردان (دروازه ای) از نظر مکانیزم با سایر دستگاه های استرچ پالت فرقی ندارد ولی کاربرد و مشخصات آن متفاوت است.

به منظور آشنایی بیش تر در رابطه با دستگاه های شبیه به دستگاه استرچ پالت بخوانید : تفاوت دستگاه استرچ پالت با دستگاه شیرینگ پک

راهنمای خرید دستگاه استرچ پالت دروازه ای

به منظور خرید دستگاه استرچ پالت دکل گردان ( دروازه ای ) حتما مراکز شناخته شده را هدف قرار دهید تا بتوانید از کاربرد آن مطمئن شوید. ما برای فروش این نوع از دستگاه های بسته بندی گارانتی 100% را در اختیار کاربران خود قرار داده ایم. به منظور استعلام قیمت این دستگاه با ما در تماس باشید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *