آشنایی با نکات مهمی که قبل از خرید استرچ پالت باید بدانید

کشیده شدن نایلون استرچ

نکات مهمی که قبل از خرید استرچ پالت باید بدانید، شامل چه مواردی است؟ در این بخش از مقاله از سایت سربلند (تولید کننده دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات و دستگاه های استرچ پالت) در نظر داریم به برخی از مهمترین باید و نبایدها برای خرید این دستگاه بپردازیم.

نمای کلی استرچ پالت

همانطور که می دانید دستگاه های استرچ پالت کاربرد وسیعی در صنایع دارند. از آنها به منظور  بندی محصولات گوناگون استفاده می شود. تنوع این دستگاه ها بسیار زیاد است. حال سوال این است متناسب با حوزه ی کاری ما، کدام یک از این دستگاه ها می تواند گزینه ی خوبی باشد.

با توجه به این سوال لازم است، اطلاعات کامل در مورد کاربرد و مشخصات این نوع از دستگاه ها را به دست آورید. از اصلی ترین نکات دانستنی برای سفارش دستگاه های استرچ پیچ می توان موارد زیر را نام برد:

نکاتی که قبل از خرید استرچ پالت اهمیت دارد

  1. سایز پالت
  2. وزن پالت
  3. میزان مصرف نایلون استرچ
  4. ارتفاع استرچ پالت
  5. شرایط محیطی محل
  6. ابعاد دستگاه های استرچ پالت

سایز پالت

محصولی که شما قصد بسته بندی آن را دارید معمولا ابتدا روی پالت های چوبی یا پلاستیکی قرار داده می شود. سپس به وسیله لیفتراک یا جک پالت روی صفحه گردان دستگاه استرچ پالت قرار می گیرد.

پالت چوبی و پلاستیکی استرچ پالت

گرچه پالت ها اندازه های استانداردی دارند اما اندازه صفحه گردان دستگاه به سایز پالت شما بستگی دارد. صفحه گردان این دستگاه معمولا قطر 150 سانتیمتر دارد.

وزن پالت

دستگاه های استرچ پالت را بر مبنای وزن پالت اعلامی از طرف مشتری می سازند. به طور معمول دستگاه استرچ پالت با وزن های مختلف پالت تا یک تن، تا دو تن و تا وزن سه تن ساخته می شود. البته در مجموعه سربلند (تولید کننده دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات و دستگاه های استرچ پالت) قابلیت ساخت با وزن های دیگر به صورت سفارشی هم وجود دارد.

میزان مصرف نایلون استرچ

در دستگاه های استرچ پیچ یک قسمت وجود دارد که نایلون استرچ روی آن قرار می گیرد. در این قسمت از دستگاه با توجه به خواست مشتری مکانیزم های مکانیکی و الکترونیکی به کار می رود. به این ترتیب اپراتور می تواند با تنظیم مقدار کشش نایلون، میزان مصرف نایلون استرچ را تنظیم نماید.

ارتفاع استرچ پالت

یکی از قسمت های این دستگاه ستون دستگاه می باشد. ارتفاع این قسمت باید با ارتفاع محصول شما روی پالت متناسب باشد. به طوری که ارتفاع آن حتما نباید از ارتفاع پالت شما کمتر باشد. در هنگام خرید دستگاه حتما این نکته را مدنظر قرار بدهید.

شرایط محیطی محل

از جمله مواردی که باید به آن توجه کرد برق مصرفی دستگاه است. برق مصرفی این دستگاه معمولا تک فاز می باشد و به سفارش مشتری امکان ساخت به صورت سه فاز هم وجود دارد.

ابعاد دستگاه های استرچ پالت

در هنگام انتخاب و خرید دستگاه به ابعاد کلی دستگاه با توجه به مکان قرار گیری دستگاه دقت کنید. مثلا فضای باز اطراف دستگاه یا ارتفاع محلی که دستگاه قرار  می گیرد، مناسب باشد.

موارد فوق را برای دستگاهی که می خواهید سفارش دهید به خوبی ارزیابی کنید.

اگر سایز، ابعاد و وزن این دستگاه ها مناسب با محصولاتی که قرار است آنها را بسته بندی کنید نباشد در این صورت نمی توانید از مزیت و کارایی این دستگاه ها به خوبی بهره مند شوید.

خرید استرچ پالت

نکات مهمی که قبل از خرید استرچ پالت باید بدانید را حتما مطالعه کنید. برای خرید این دستگاه علاوه بر توجه به مواردی که در بخش قبلی ذکر کردیم لازم است مراکز معتبر را هدف قرار دهید. هر گونه ندانم کاری در زمان خرید دستگاه استرچ پیچ میتواند دردسرهای زیادی به همراه داشته باشد.

نمونه بسته بندی استرچ پالت

حتما گارانتی لازم برای خرید این دستگاه ها را دریافت کنید. کلیه دستگاه های تولیدی مجموعه سربلند (تولید کننده دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات و دستگاه های استرچ پالت) دارای یک سال گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش می باشند.

در صورتی که در انتخاب دستگاه استرچ پیچ مورد نیاز خود دچار تردید هستید می توانید از خدمات مشاوره ی رایگان ما بهره مند شوید. کارشناسان با تجربه ما آماده اند در این زمینه برای خرید بهتر و به صرفه به شما کمک نمایند. با ما تماس بگیرید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *