قیمت دستگاه پرکن ضدیخ

دستگاه بسته بندی ضد یخ

دستگاه پرکن ضدیخ در واحدهای تولیدی محصولات اتومبیل، یکی از تجهیزات بسیار مهم و ضروری به حساب می آید. در خط تولید ضدیخ یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشت، تجهیزات و دستگاه هایی است که از آن ها استفاده می شود. دستگاه پرکن که انواع مختلفی دارد، در بسته بندی این محصول نقش بسیار مهمی دارد. از این رو باید بگوییم بهره گیری از این دستگاه تاثیرات مثبتی در خط تولید ضدیخ دارد.

پرکن ضدیخ چیست؟

همانطور که می دانید ضدیخ مایع رقیقی است که از یخ زدن و به جوش آمدن آب در حال گردش در خودرو جلوگیری می کند. این مایع نقش بسیار مهمی در سلامت موتور اتومبیل ها دارد. با توجه به این موضوع می توان گفت دستگاه پرکن ضدیخ جزء تجهیزات و پرکن های رقیق به حساب می آید.

این دستگاه از قسمت های مختلفی از جمله نازل، مخزن، نوار نقاله، تابلو برق و… تشکیل شده است. پرکن ضدیخ یک دستگاه با امکانات مختلف است که در خط تولید این محصول نقش مهمی را ایفا می کند.

مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی می باشد که یکی از آن ها دستگاه پرکن ضد یخ است. این مجموعه به نحوی آن را می سازد تا از لحاظ کیفیت رتبه بالایی را کسب کرده و کارایی خوبی داشته باشد.

آشنایی با انواع دستگاه پرکن ضدیخ

دستگاه پرکن ضدیخ یک دستگاه مهم در لاین تولید ضدیخ به حساب می آید. این دستگاه انواع مختلفی دارد. بنابراین اگر جویای قیمت آن هستید، می بایست به نوع آن نیز توجه داشته باشید و در انتخاب خود دقت کنید.

قیمت دستگاه پرکن ضدیخ

قیمت دستگاه پرکن ضدیخ

هر یک از انواع پرکن ضدیخ، دارای ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی هستند. تولیدکنندگان نیز بر اساس نیازی که در خط تولید به این دستگاه دارند، نمونه های مختلف آن را بررسی، انتخاب و خرید می نمایند.

 

پرکن ضدیخ نیمه اتوماتیک و پرکن ضدیخ تمام اتوماتیک از جمله انواع این دستگاه هستند. همان طور که از نام این دستگاه ها پیداست، کارایی و کاربرد هر یک از آن ها نیز با یکدیگر تفاوت هایی دارد.

پرکن های تمام اتوماتیک قابلیت ها و ویژگی های متعددی دارند. استفاده از این دستگاه در خط تولید باعث می شود تا نیازی به دخالت نیروی انسانی بسیار کم تر باشد. از طرفی پرکن ضدیخ نیمه اتوماتیک قیمت مناسب تری دارد و در مقایسه با پرکن های اتوماتیک، از امکانات کم تری برخوردار است.

قیمت روز دستگاه

عوامل متعددی بر قیمت دستگاه پرکن ضدیخ تاثیر می گذارد. البته باید این را نیز در نظر داشته باشید که نوسانات بازار مالی و اقتصادی بر قیمت این دستگاه تاثیر می گذارد. بنابراین برای خرید دستگاه پرکن ضدیخ می بایست از قیمت به روز دستگاه مطلع شوید.

خرید دستگاه پرکن ضدیخ برای تولیدکنندگان مزایای بسیار زیادی دارد. هرچقدر که کیفیت دستگاه بالاتر و بهتر باشد، دقت در تولید نیز بالا می رود. درنتیجه به مراتب محصول باکیفیت تری تولید می شود.

بیش تر بخوانید: دستگاه بسته بندی ضد یخ

به همین خاطر باید بگوییم صرف هزینه برای خرید این دستگاه کاملا معقول و اقتصادی است. آیا می دانید قیمت این دستگاه به چه عواملی بستگی دارد؟ به مواردی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، توجه داشته باشید.

  • نوع دستگاه

دستگاه پرکن ضدیخ انواع مختلفی دارد. این دستگاه در انواع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در بازار قابل عرضه است. بنابراین با توجه به نوع و مدل دستگاه، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

  • تجهیزات و قابلیت های دستگاه

از دیگر عوامل موثر بر قیمت دستگاه، تجهیزات و قابلیت های آن است. به عنوان مثال حجم مخزن در نمونه های مختلف این دستگاه تفاوت دارد که این هزینه های خرید دستگاه را تغییر می دهد.

خرید دستگاه پرکن ضد یخ

همچنین تعداد نازل های پرکن ضدیخ جزء یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت آن است. به خاطر داشته باشید هر چقدر که تعداد نازل های دستگاه بیشتر باشند و پیچیدگی های دستگاه نیز بیشتر باشد، قیمت آن نیز گران تر خواهد بود.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *