دستگاه سیل وکیوم لیوانی

دستگاه سیل وکیوم لیوانی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کسب و کار خانگی خود را راه بیندازید و بتوانید درآمد کسب کنید؟ برای این کار بهتر است به اندازه کافی مطالعه، ایده پردازی،بررسی و برنامه ریزی داشته باشید تا مسیر موفقیت را به سلامت و با سرعت طی نمایید. امیدواریم بتوانیم با معرفی دستگاه سیل وکیوم لیوانی در این مقاله، راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم.

دستگاه سیل وکیوم لیوانی

دستگاه سیل وکیوم معمولا برای بسته بندی انواع مختلف مواد غذایی از مایعات گرفته تا جامدات به کار گرفته می شود. این دستگاه با توجه به نوع محصولی که قصد بسته بندی کردن آن را داریم به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود.

یکی از انواع این دستگاه ها که مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی تولید می کند، دستگاه سیل وکیوم لیوانی می باشد. همان طور که از نام این دستگاه مشخص است برای بسته بندی مواد غذایی در ظروف به شکل لیوان یا استوانه ای شکل، از این دستگاه استفاده می کنند که در سایزهای متنوع و به کمک سیل حرارتی قابل بسته بندی هستند.

این دستگاه از پرکاربردترین انواع دستگاه سیل وکیوم می باشد که در سه مدل، دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ارائه می شود. در این دستگاه می توانیم لیوان های با قطر دهانه متنوع از 75 میلیمتر تا 155 میلیمتر را بسته بندی نماییم. همچنین قابلیت ساخت دستگاه بر مبنای ظروف کوچک تر و حتی بزرگ تر نیز وجود دارد.

"</p

عملکرد دستگاه سیل وکیوم لیوانی

در بسته بندی به کمک دستگاه سیل وکیوم لیوانی ظرف مورد نظر را در دستگاه قرار می دهیم. سپس به وسیله اهرم، رول سلفون روی ظرف به صورت حرارتی پرس می شود. لیوان هایی که در قالب قرار گرفته و بسته بندی می شود اشکال هندسی مختلفی مانند دایره، مربع و مستطیل دارند.

نکته مهم در بسته بندی با دستگاه سیل لیوانی این است که باید توجه کرد جنس لیوان و رول نایلونی یا فویل آلومینیومی از یک نوع باشد تا به صورت کامل به دهانه ظرف بچسبد. اصطلاحا ظرف بسته بندی شده آب بند و درزی نداشته باشد.

ویژگی های دستگاه سیل وکیوم لیوانی

  • طراحی زیبا ، ساختار مناسب و کم حجم
  • سبک وزن و بادوام
  • مناسب برای سیل لیوان های مختلف با جنس های PS ،PP و PET
  • قابلیت سیل در قطرهای 75 تا 95 میلیمیتر
  • دارای بدنه استیل و قابل شستشو
  • دارای سرعت عمل و کاراریی بالادستگاه سیل لیوانی

دستگاه سیل لیوانی

انواع دستگاه سیل وکیوم لیوانی

دستگاه سیل وکیوم لیوانی را می توان به صورت کلی به سه دسته زیر تقسیم نمود:

الف) دستگاه سیل وکیوم دستی لیوانی

عملکرد این دستگاه سیل وکیوم دستی لیوانی به گونه ای است که ابتدا اپراتور ظرف را داخل قالب دستگاه قرار می دهد. بعد با حرکت دادن اهرم دستگاه، عملیات سیل انجام گرفته و رول یا نایلون روی لیوان پلاستیکی دوخت می خورد.

رول نایلون یا سلفونی در دستگاه سیل لیوان را می توانیم به صورت ساده و یا چاپ شده استفاده کنیم. به طوری که اگر رول چاپ شده باشد موجب تبلیغ برند شما و افزایش فروش خواهد شد. دستگاه سیل وکیوم دستی لیوان دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • قابلیت سیل لیوان با اندازه قطر دهانه 75، 95 و 125 بر حسب میلیمتر با روکش نایلون شفاف یا فویل آلومینیومی به شکل دستی و رومیزی
  • قابل استفاده در انواع فروشگاه های مواد غذایی مانند آبمیوه و بستنی فروشی ها، فست فود ها، رستوران ها
  • قابلیت نصب تاریخزن
  • دارای سیستم دستگاه مکانیکی
  • دارای سیستم شمارنده لیوان های سیل شده
  • قابل استفاده برای کسب و کارهای خانگی

ب ) دستگاه سیل وکیوم لیوانی اتوماتیک

نحوه کار دستگاه سیل لیوان اتوماتیک تقریبا با دستگاه سیل دستی لیوان مشابه است. در این مدل اپراتور فقط لیوان را داخل قالب دستگاه قرار می دهد. بعد از این کار دستگاه لیوان را به صورت اتوماتیک سیل کرده، نایلون را بر قسمت دهانه ظرف دوخت و  در انتها به خارج از دستگاه هدایت می کند.

دستگاه پرس درب لیوان تمام اتوماتیک، دارای سنسور و چشم الکترونیکی است که عملکرد فنی آن را تا حد بسیاری بالا می برد. باید به این نکته اشاره کنیم که بدنه دستگاه بسته بندی لیوان اتوماتیک، تماما استیل می باشد. همچنین تنظیمات دستگاه به صورت دیجیتال انجام می گیرد.

ج ) دستگاه نیمه اتوماتیک سیل وکیوم لیوانی

این دستگاه ویژگی های پیشرفته تری از مدل دستی دارد. زمانی که ظرف محصول را داخل قالب قرار گرفته و اهرم دستگاه را به سمت پایین حرکت می دهیم فیلم به وسیله حرارت سنبه چسبیده می شود. به گونه ای که بعد از قرار دادن ظرف برای سیل، خود دستگاه بصورت اتومات کار قرار دادن سلفون چاپ شده بر روی ظرف لیوانی را انجام می دهد.

در مدل نیمه اتوماتیک عملیات سیل به صورت اتوماتیک انجام نمی گردد. در حقیقت در این مدل نیز اهرم دستی نقش عملگر سنبه حرارتی را ایفا می کند. دستگاه سیل نیمه اتوماتیک لیوان دارای شمارشگر دیجیتال و همچنین موتور تنظیم رول است. عملیات پک لیوان در این دستگاه با هر بار پایین کشیدن اهرم صورت می گیرد.

سیل وکیوم لیوانی اتوماتیک

سیل وکیوم لیوانی اتوماتیک

قیمت دستگاه سیل لیوان چقدر است؟

قیمت دستگاه سیل لیوان با توجه به موارد مختلف از جمله مدل دستی، اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک بودن دستگاه و همچنین با توجه به تیراژ تولید یا ظرفیت تولیدی آن می تواند متغیر باشد. شما می توانید بر حسب مقدار تولید مورد نیازتان و نیز بودجه در نظر گرفته برای این کسب و کار یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

در صورت ارتباط با کارشناسان فروش ما می توانید از قیمت مدل های مختلف دستگاه سیل لیوانی مجموعه سربلند اطلاع پیدا کنید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *