بسته بندی خشکبار به صورت شیرینگ

برای بسته بندی محصولات به صورت پک شده، محصولات را به صورت چند تایی (4، 6 ،8 ، 10 ، 12 ) داخل کارتن قرار داده و به وسیله دستگاه شیرینگ پک می شود. برای بسته بندی مورد نظر ابتدا نایلون شیرینگ دور محصول کشیده و دوخت و برش نایلون انجام می گیرد. سپس محصول به داخل کوره شیرینگ وارد شده، توسط حرارت نایلون به دور محصول جمع می شود.

این مدل برای بسته بندی انواع مواد غذایی از جمله تن ماهی، سوسیس، ژامبون، فلافل، ناگت، شنسیل، خوراک قرمه سبزی، خوراک قیمه بادمجان، خوراک قسمه سیب زمینی، خوراک مرغ، خوراک فیله مرغ، خوراک کشک بادمجان، الویه، سالاد ماکارانی پیاز سرخ شده، میوه تازه، میوه خشک، سبزیجات، گوشت، ماهی، میگو، خرما، حبوبات، زیتون، فلافل، ساندویچ کلاپ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه شیرینگ
کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *