بسته بندی انواع کوکو و کتلت بصورت سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم انواع مختلفی دارد که هرکدام با توجه به ماهیتی که دارند برای بسته بندی مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به این موضوع که افراد بسیاری هستند که بعد از پاندمی کرونا شغل خود را از دست داده اند، کسب و کار خانگی خود را راه انداخته اند، و با تولید محصولات خانگی مانند مربا و بسته بندی، آن را به بازار عرضه می کنند.

مسئله ای که در این نوع از کسب و کارها وجود دارد، مسئله بهداشت و رعایت آن و همچنین توجه به نوع بسته بندی مواد غذایی می باشد.

دستگاه های بسته بندی، علی الخصوص دستگاه سیل وکیوم کشویی، از دستگاههای بسیار کاربردی می باشند که برای بسته بندی انواع مختلف  مواد غذایی مانند کتلت، کوکو، گوشت، مرغ، ماهی و … مورد استفاده قرار می گیرند. از این دستگاهها در کسب و کارهای خانگی، رستوران ها و همچنین برای مصرف خانگی خانم های شاغل که زمان کافی برای درست کردن غذا بصورت روزانه ندارند، استفاده می شود.

 

شرکت سربلند، تولید کننده انواع دستگاههای سیل وکیوم می باشد که در این زمینه علاوه بر تامین دستگاه مورد نیاز شما، می تواند مشاور شما در انتخاب بهترین دستگاه بسته بندی با توجه به نیاز شما باشد.

دستگاه سیل وکیوم روتاری
کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *