خرید دستگاه سیل حرارتی اتوماتیک

دستگاه سیل حرارتی خطی

خرید دستگاه سیل حرارتی اتوماتیک؛ پیشنهادی عالی برای آن دسته از کسب و کارهایی است که به دنبال یک دستگاه سیل با کیفیت و کاربردی می گردند. این دسته از دستگاه ها با توجه به نیاز مشتری و نوع ظرف در قدرت سیل کنی بالایی طراحی و تولید می شوند. این نوع دستگاه های مذکور قادرند عمل سیل کردن را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند.

دستگاه سیل حرارتی اتوماتیک چیست؟

دستگاه سیل حرارتی اتوماتیک گزینه ای ایده آل برای بسته بندی درب ظروف یک بار مصرف حاوی موادی همچون محصولات لبنی، انواع سبزیجات تازه یا سرخ شده، خشکبار و… می باشد.

هنگامی که ظرف حاوی این مواد را داخل قالب کشویی دستگاه سیل کن قرار می دهند، فشار اعمال شده از سوی قالب بالایی و گرمای تولید شده از سوی المنت ها لایه سلفون یا فویل را به دهانه ظرف پرس می کند.

در نهایت سلفون و فویل اضافی موجود در اطراف درب ظرف توسط تیغه های برش، برش داده شده و جدا می شوند.

سیل حرارتی

ویژگی دستگاه

دستگاه سیل حرارتی اتوماتیک که از سرعت تولید 300 بسته در ساعت برخوردار است، در مدل های لیوانی و چهارگوش طراحی و تولید می شود. البته امکان سفارشی سازی نوع قالب دستگاه با توجه به نیازها و درخواست مشتری میسر می باشد.

این دستگاه که از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار است، از برق تک فاز استفاده می کند. تمام ویژگی های دستگاه نام برده دست به دست یکدیگر داده اند و آن را به دستگاهی بسیار مناسب برای بسته بندی در ظرفیت بالا و صنعتی تبدیل کرده اند.

شما برای استفاده از دستگاه سیل حرارتی اتوماتیک با هیچ محدودیتی رو به رو نیستید. در صورت نیاز به لاین های بیشتر، می توانید از امکان جانبی لاین بندی استفاده کنید. بدین ترتیب ظرفیت و سرعت بسته بندی را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

سیستم تزریق گاز و سیستم وکیوم از دیگر امکاناتی هستند که با وجود این دستگاه در اختیار خواهید داشت. برای آشنایی بیشتر و گرفتن لیست قیمت بهترین دستگاه های بسته بندی با ما تماس بگیرید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *