قیمت دستگاه بسته بندی ساندویچ کلاب

قیمت دستگاه بسته بندی ساندویچ کلاب

ساندویچ کلاب محصولی تقریبا جدید است که شکل مثلثی دارد و در بسته های مثلثی شکل بسته بندی می شود. در سال های اخیر این محصول جایگاه خود را در میزان فروش افزایش داده است. شما می‌توانید آن را به صورت بسته بندی شده از فروشگاه ها و سوپرمارکت ها تهیه نمایید. برای پک کردن این محصول از دستگاه بسته بندی ساندویچ کلاب استفاده می گردد. در این مقاله سعی داریم درباره این دستگاه و نیز قیمت دستگاه بسته بندی ساندویچ کلاب مطالبی را ارائه کنیم.

معرفی مشخصات بسته بندی ساندویچ

اهمیت بسته بندی ساندویچ یکی از مهم ترین مباحثی است که در ساندویچ کلاب مطرح می‌شود. برای جلوگیری از فساد این مواد غذایی به نحوه بسته بندی آن‌ها توجه ویژه‌ای می‌شود. از این رو از انواع دستگاه سیل وکیوم برای این منظور استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها بسته بندی ساندویچ‌ها را به خوبی پلمب می‌کنند.

به گونه‌ای که این محصولات در طولانی مدت سالم باقی می‌مانند. شما می‌توانید هر یک از انواع ساندویچ های گوشت و سبزیجات را با استفاده از این دستگاه‌ها در ساندویچ کلاب پلمب کرده و آماده سازی کنید. مجموعه سربلند برای ارائه برترین بسته بندی‌ها در خدمت مشتریان عزیز است.

مزایای استفاده از بسته بندی به صورت سیل وکیوم

ساندویچ کلاب با استفاده از انواع دستگاه‌های سیل وکیوم بسته بندی و در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. برخی از مزیت‌های مهم استفاده از این دستگاه‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • این بسته بندی ها برای انواع مواد غذایی قابل استفاده هستند. استفاده از دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد تنها محدود به آماده سازی بسته بندی این مواد غذایی نمی‌شود. این بسته بندی‌ها برای انواع مواد خام و پخته کارایی دارند.
  • تنوع قابل توجه در میان این بسته بندی‌ها نیز از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این مجموعه محصولات به شمار می‌رود. هر یک از مدل‌های این بسته بندی‌ها برای یکی از صنایع غذایی مربوطه کارایی دارند. ساندویچ کلاب حوزه فعالیت‌های وسیعی دارد.
  • این بسته بندی‌ها با بهترین و نازل‌ترین هزینه ها در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. به این ترتیب هزینه خرید ساندویچ چندان افزایش پیدا نمی کند.
  • این بسته بندی‌ها با بهداشتی ترین روش‌ها آماده سازی شده و برای انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیشتر بدانید: دستگاه بسته بندی ساندویچ

بهداشتی بودن بسته‌بندی سیل وکیوم ساندویچ

مجموعه سربلند برای ارائه خدمات نام برده شده در عرصه‌های غذایی در خدمت مشتریان است. این مجموعه انواع بسته بندی محصولات را با سایز و ابعاد انتخابی مشتریان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. به این ترتیب استفاده از این خدمات به سهولت انجام می‌گیرد.

یکی از مشخصه‌های بارز این بسته بندی‌ها، بهداشتی بودن آن‌ها است. رعایت استانداردهای کیفی بین‌المللی در ساخت و آماده سازی هر یک از این مجموعه محصولات از ویژگی‌های مهم آن‌ها به شمار می‌رود. به همین خاطر سربلند در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از صنعتگران عرصه‌های غذایی واقع شده است.

بسته بندی ساندویچ سرد

این بسته بندی‌های مرغوب به کیفیت مواد غذایی مورد نظر شما آسیبی وارد نمی‌کند. سربلند برای ساخت و آماده سازی این بسته‌بندی‌ها تحقیقات آزمایشگاهی بسیار زیادی انجام داده است. مواد غذایی در بسته‌بندی‌های وکیوم، بو نمی‌گیرند و طعم و مزه خود را به خوبی حفظ خواهند کرد.

از این رو استفاده از روش وکیوم برای بسته بندی این محصولات غذایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با در نظر گرفتن استفاده بالای مردم از این صنایع غذایی در نظر گرفتن بسته بندی مناسب برای آن‌ها حائز اهمیت است.

سفارش انواع دستگاه بسته‌بندی در سربلند

برای خرید انواع بسته بندی‌های ساندویچ کلاب، در این مجموعه باید به چند فاکتور توجه داشته باشید. در وهله اول باید حتماً به ابعاد بسته بندی مورد نظر دقت داشته باشید. درج آرم و برند تجاری هر یک از محصولات بر روی بسته بندی ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شکل ظاهری هر یک از این محصولات در مجموعه سربلند تولیدکننده دستگاه های بسته بندی به خوبی بررسی می‌شود. به این ترتیب روند بازاریابی با استفاده از این بسته بندی های شیک به خوبی انجام می‌گیرد.

جمع بندی

در این صفحه در خصوص بسته بندی انواع ساندویچ کلاب، دستگاه بسته‌بندی ساندویچ سرد، دستگاه سیل وکیوم و ویژگی‌های این بسته بندی‌ها اطلاعاتی را ارائه کردیم. در صورتی که شما در این عرصه‌های غذایی فعالیت دارید و به دنبال یک روش استاندارد برای بسته بندی محصولات خود می‌گردید، سربلند را انتخاب کنید. کارشناسان فروش مجموعه به شما کمک می‌کنند که بهترین انواع بسته بندی را بر حسب نوع محصولات خود انتخاب کنید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *