راهنمای خرید دستگاه بسته بندی ماست تک نفره + قیمت

قیمت دستگاه بسته بندی ماست تک نفره

اگر قصد خریداری دستگاه بسته بندی ماست تک نفره را دارید، توصیه می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید. لبنیات یکی از پر مصرف ترین محصولات مورد استفاده در جهان است. به همین دلیل نیز تولیدکنندگان مختلفی در حوزه تولید و عرضه شیر و سایر محصولات لبنی همچون ماست و دوغ فعال هستند. همانطور که میدانید، امروزه بسته بندی به یکی از معیارهای مهم خریداران برای انتخاب محصول تبدیل شده است. از این رو تولیدکنندگان ماست و محصولات لبنی سعی دارند با تهیه دستگاه های صنعتی کاربردی و مقرون به صرفه، محصولات تولیدی خود را در بسته بندی هایی استاندارد، شیک و بهداشتی به دست مشتریان برسانند.

از جمله مهمترین دستگاه های صنعتی که در کارخانه های تولید لبنیات مورد استفاده قرار می گیرند می توان به دستگاه بسته بندی ماست تک نفره و دستگاه بسته بندی دوغ لیوانی اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن معرفی انواع دستگاه های بسته بندی ماست تک نفره، شما را با یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان این دستگاه ها در کشور آشنا کنیم.

"</p

دستگاه بسته بندی ماست تک نفره

آشنایی با انواع دستگاه بسته بندی ماست

برای بسته بندی ماست نیاز است که این محصول توسط دستگاه های صنعتی درون ظروف مورد نظر پر شده و سپس با دستگاه سیل، درب ظروف به صورت استاندارد و محکم بسته شود. این دستگاه ها دارای مدل های مختلفی هستند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

این دستگاه ها از نظر سرعت و کیفیت عملکرد با یکدیگر متفاوتند. در دستگاه سیل شما می توانید با کاهش زمان بسته بندی هر محصول، پرس بسته بندی درب ظرف را محکم تر انجام دهید. این دستگاه ها نیاز به اپراتور دارند اما هر چه از مدل های دستی به سمت اتومات برویم، وظایف اپراتور کمتر می شود.

قیمت دستگاه بسته بندی ماست تک نفره

تنوع بسیار بالایی در مدل و برند انواع دستگاه بسته بندی ماست تک نفره وجود دارد. با توجه به این موضوع نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص را برای آن ها ذکر کرد. در صورتی که قصد استعلام قیمت این دستگاه ها را دارید، پیشنهاد می کنیم با ما در تماس باشید.

شما همچنین می توانید پس از برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه ما، مشاوره رایگان دریافت نمایید تا بتوانید بهترین محصول را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

مطالعه بیش تر: دستگاه شیرینگ پک

نکات مهم در خرید دستگاه بسته بندی ماست

برای خرید دستگاه پرکن ماست تک نفره حتما باید به نکات زیر توجه نمایید:

  • ظرفیت مورد نظر برای تولید روزانه ماست تک نفره یکی از عوامل مهم در انتخاب دستگاه مورد نظر است و حتما باید در هنگام خرید محصول به این موضوع توجه نمایید.
  • شما می توانید با استفاده از رول های مختلفی از جمله رول فویلی، سلفونی، متالایز و … درب ظروف را ببندید. بنابراین نوع رول مورد نظر شما نیز در انتخاب دستگاه اهمیت دارد.
  • جنس ظرف ماست، ابعاد و شکل دهانه ظروف نیز از جمله موارد مهمی هستند که باید مورد توجه قرار دهید. این ابعاد با توجه به شکل دهانه ظروف (دایره، مستطیل و …) دارای اندازه های استانداردی هستند. اگر بخواهید این ابعاد را با توجه به بسته بندی مد نظر خود تغییر دهید، حتما باید پیش از خرید دستگاه از کارشناسان این حوزه مشاوره دریافت کنید.

"خرید

خرید دستگاه ماست تک نفره

خرید دستگاه بسته بندی ماست تک نفره از تولیدکننده

مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی با استفاده از طراحان و مهندسان مجرب، انواع دستگاه بسته بندی ماست تک نفره را با استفاده از با کیفیت ترین جنس بدنه و بهترین قطعات تولید می کند.

این مجموعه تمامی محصولات خود را با گارانتی و ضمانت نامه معتبر به مشتریان ارائه می نماید. همچنین خدمات پس از فروش ویژه ای که این مرکز فروش به مشتریان خود ارائه نموده است سبب جلب رضایت مشتریان شده است. از طرفی شما می توانید قطعات یدکی این دستگاه ها را از طریق مجموعه ما تامین نمایید.

مجموعه سربلند با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی، بهترین قیمت ها را به منظور خرید دستگاه پرکن ماست تک نفره به مشتریان خود ارائه می دهد. آیا برای خرید این دستگاه ها نیاز به دریافت مشاوره دارید؟ در این صورت تنها کافی است از طریق شماره های تماس و راه های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *