قیمت استرچ پالت

قیمت استرچ پالت

دستگاه بسته بندی استرچ پالت یک ابزار مفید برای مشاغلی است که نیاز به بسته بندی محصولات بر روی پالت برای حمل و نقل ایمن و راحت دارند. عملکرد استرچ پالت به نحوی است که می توان در فرایند تولید محصول به صرفه جویی در زمان و منابع مالی کمک به سزایی کرد. این ویژگی ها باعث شده که در اکثر کارخانه های صنعتی حداقل یک عدد از دستگاه استرچ پیچ وجود داشته باشد. برای اطلاع از قیمت استرچ پالت و آشنایی با دستگاه استرچ پیچ با ما همراه باشید.

کاربرد استرچ پالت در صنعت

استفاده از دستگاه پالت پیچ یک بسته بندی استرچ با کیفیت، مطمئن و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می آورد. دستگاه استرچ پالت به طور گسترده ای در صنایع شیمیایی، الکترونیکی، مصالح ساختمانی، لوازم الکتریکی خانگی، کاغذ، مواد غذایی، نوشیدنی و سایر صنایع استفاده می شود.

استرچ پالت تولید شده در مجموعه سربلند به گونه ای طراحی شده است که حجم بالایی از پالت ها را در روز به طور موثر و سریع با ارتفاع های مختلف بسته بندی کند. استرچ تولیدی سربلند یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر دارد.

خرید استرچ پالت

خرید استرچ پالت

قیمت استرچ پالت

قیمت دستگاه استرچ پالت به یکسری عوامل بستگی دارد. با توجه به نیاز شما براساس مشخصات پالت و محصولتان، مدل و قیمت دستگاه استرچ پالت که برای شما مناسب است، مشخص می گردد. در صورت تماس با کارشناسان ما می توانید از مشخصات فنی و قیمت دستگاه استرچ پالت مطلع شوید.

مطالعه بیشتر: همه چیز درباره بسته بندی با استرچ پالت

عوامل موثر در قیمت دستگاه استرچ پالت

  • موتور گیربکس: موتور گیربکس های قوی برای راندمان بالا و نیز زنجیر های سایز مناسب و با کیفیت در دستگاه پالت پیچ به کار رفته است.
  • صفحه گردان: قطر صفحه گردان یک متر و نیم است که در مدل های سفارشی قابلیت تغییر را دارد.
  • ارتفاع: دستگاه تا ارتفاع 2 متر را استرچ می کند. (ارتفاع های بالتر نیز به صورت سفارشی ساخته می شود)
  • ظرفیت وزنی: دستگاه استرچ پالت در ظرفیت های یک تن، دو تن و سه تن تولید و به مشتری ارائه می گردد.

سربلند تولید کننده استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت در مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی، ساخته می شود و دارای یک قسمت پیش کششی است. با تنظیم این قسمت از دستگاه استرچ پیچ می توان مصرف نایلون استرچ را به حداقل برسانیم.

این کار همچنین به استحکام محصولات استرچ شده کمک می کند.با قرار دادن یک بازو، دستگاه به طور خودکار ارتفاع پالت را تشخیص می دهد و حرکت آسانسور نایلون را برای ایجاد یک بسته بندی موثر و محکم کنترل می کند.

با تنظیم حرکت میز گردان، می توان شروع و توقف نرم محصول روی پالت در حال استرچ شدن را برای اطمینان از پایداری آن کنترل کرد. صفحه گردان پس از اتمام هر سیکل به طور خودکار خود را تنظیم مجدد می کند.

قیمت رول استرچ

قیمت رول استرچ

بیشتر بخوانید: تفاوت دستگاه استرچ پالت و شیرینگ پک

ویژگی های دستگاه استرچ پالت

  1. این دستگاه به وسیله برق تک فاز 220 ولت کار می کند.
  2. قسمت آسانسوری پالت پیچ به صورت لولایی طراحی شده تا هنگام جابجایی دستگاه بتوان آن را از حالت عمودی به افقی تغییر داد.
  3. این دستگاه از صفحات فولادی سنگین و بادوام به صورت رنگ شده (الکترواستاتیک کوره ای) ساخته شده است.
  4. دستگاه دارای بلبرینگ ها و غلتک های نگهدارنده استاندار می باشد.
  5. به وسیله اینورتر های مجزا سرعت چرخش صفحه گردان و نیز سرعت حرکت آسانسوری نایلون قابل تنظیم و کنترل می باشد.تعداد دور چرخش نایلون در قسمت پایینی و بالایی پالت به صورت مجزا قابل تنظیم است.
  6. دستگاه دارای تابلو برق برنامه ریزی شده به همراه صفحه نمایشگر است که از طریق آن می توان تنظیمات مورد نیاز را انجام داد. برای قرار دادن پالت روی دستگاه می توانید از جک پالت، لیفتراک برقی یا گازی استفاده نمایید.

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *