همه چیز درباره بسته بندی با استرچ پالت + قیمت و خرید

همه چیز درباره بسته بندی با استرچ پالت

منظور از بسته بندی با استرچ پالت چیست؟ همانطور که میدانید، امروزه بسته بندی محصولات تولید شده در صنایع گوناگون از اهمیت بالایی برای خریداران و تولیدکنندگان برخوردار است. به همین دلیل نیز مراکز تولیدی به دنبال راه هایی هستند که ضمن بسته بندی استاندارد محصولات، بتوانند این کار را با هزینه هایی مقرون به صرفه انجام دهند. بسته بندی با استرچ پالت یکی از شیوه های رایجی است که بدین منظور انجام می شود. از شما دعوت می کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا شما را به طور کامل با این شیوه بسته بندی آشنا کنیم.

"</p

بسته بندی با استرچ پالت

استرچ پالت چیست و چه کاربردی دارد؟

برای بسته بندی با استرچ پالت نیاز است که از دستگاه های صنعتی استفاده شود. این شیوه بسته بندی محصول جهت جلوگیری از آسیب دیدگی های حین حمل و نقل و حفظ ساختار آن در برابر آلودگی، خراشیدگی و … استفاده می شود.

با کمک این دستگاه می توان بسته بندی و سلفون کشیدن روی انواع پالت را به آسانی انجام داد. منظور از پالت ها همان محصولات تولید شده است که می توانند ابعاد گوناگونی داشته باشند. در مدل های نیمه اتوماتیک، پالت روی یک صفحه چرخان قرار می گیرد و دستگاه استرچ پالت با توجه به تنظیمات و دستوراتی که اپراتور به آن داده است، دور محصول را با فیلم استرچ می پوشاند.

در واقع به کمک این دستگاه، پوشش هایی همچون موارد زیر دور محصول کشیده می شوند:

  • نایلون
  • فوم
  • نایلکس
  • پلاستیک
  • سلفون

انواع دستگاه استرچ پالت

انواع گوناگونی از دستگاه پالت پیچ در بازار موجود است و خریداران می توانند با توجه به نیاز و بودجه خود، این محصولات را تهیه نمایند. در این بخش شما را به طور مختصر با انواع دستگاه استرچ کش آشنا می کنیم:

  • دستگاه استرچ پالت دستی: همانطور که از نام این دستگاه پیداست، به صورت دستی کار می کند. در واقع برای استفاده از استرچ پالت دستی نیاز است که چند اپراتور، بسته بندی محصول را با استفاده از این دستگاه انجام دهند.
  • دستگاه استرچ پالت نیمه اتومات: این دستگاه ها به صورت خودکار بسته بندی و چرخاندن محصول را انجام می دهند اما نیاز است که یک اپراتور اقداماتی همچون بارگذاری، تخلیه و زدن دکمه استارت را انجام دهد.
  • دستگاه استرچ پالت اتومات: این دستگاه ها در انتهای خط تولید قرار می گیرند. سپس محصولات تولید شده، به صورت خودکار به بخش بسته بندی دستگاه ارسال شده و پس از کشیده شدن فیلم استرچ روی آن ها، از این بخش خارج می شوند.

 

قیمت استرچ پالت چقدر است؟

قیمت استرچ پالت تحت تاثیر عوامل گوناگونی همچون نوع و ابعاد دستگاه، برند، کیفیت، استهلاک پذیری و … قرار دارد. همچنین تولیدکنندگان مختلف سیاست های قیمت گذاری گوناگونی را دنبال می کنند و به همین دلیل شاهد قیمت های متنوع در بازار هستیم.

توصیه ما این است که اگر در تولیدی خود نیاز به بسته بندی با استرچ پالت دارید، حتما این دستگاه ها را به صورت مستقیم تهیه کنید. زیرا در این صورت سود واسطه ها حذف می شود و می توانید دستگاه را با قیمت مناسب تری تهیه نمایید. در این صورت از گارانتی و خدمات بهتری نیز برخوردار خواهید شد.

قیمت استرچ پالت

قیمت استرچ پالت

آیا قصد خرید استرچ پالت را دارید؟

در این راستا مجموعه بزرگ سربلند را به شما معرفی می کنیم. سربلند به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان فعال در حوزه ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی، صنعتی، دارویی و بهداشتی در خدمت هموطنان عزیز است تا دستگاه های طراحی شده توسط متبحرترین مهندسان صنعتی را در اختیار آن ها قرار دهد.

مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی دستگاه های با کیفیت ایرانی که طبق استانداردهای مهندسی و صنعتی ساخته شده اند را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

چرا مجموعه سربلند را انتخاب کنیم؟

  • سابقه طولانی و درخشان در حوزه ساخت انواع دستگاه استرچ پالت با استانداردهای جهانی
  • ارائه ضمانت نامه 12 ماهه واقعی ماشین آلات
  • ارائه خدمات پس از فروش 15 ساله به خریداران
  • تامین انواع قطعات یدکی و ملزومات بسته بندی با بهترین قیمت
  • عرضه ماشین آلات استوک به مشتریان با قیمت مناسب

شما می توانید انواع دستگاه های صنعتی را در سایت مجموعه سربلند مشاهده نموده و برای استعلام قیمت آن ها با ما در ارتباط باشید. همچنین در صورتی که در زمینه انتخاب و خرید استرچ پالت نیاز به دریافت مشاوره رایگان دارید، تنها کافی است از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *