قیمت استرچ پالت به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت استرچ پالت

حمل و نقل ایمن کالا از مهم‌ترین بخش‌های تجارت امروزی محسوب می‌شود. لذا کارخانه‌ها و تولید کنندگان باید تمهیدات لازم برای انجام هر چه بهتر این کار را داشته باشند. دستگاه استرچ پالت از جمله تجهیزات مهم خطوط تولید است که در راستای انبارداری و جا به جایی اصولی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلیه‌ی متقاضیان به راحتی می‌توانند انواع و اقسام آن را برای خود تهیه نمایند. یکی از مهم‌ترین مسائل هنگام خرید، قیمت استرچ پالت می‌باشد. از همین رو در این محتوا به بررسی هر چه بیشتر این موضوع می‌پردازیم.

عوامل تأثیر گذار بر قیمت دستگاه استرچ پالت

سه عامل نوع، ظرفیت و برند مهم‌ترین مؤلفه‌هایی هستند که قیمت یک دستگاه را تعیین می‌نمایند.

انواع دستگاه استرچ پالت

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت دستگاه استرچ پالت نوع دستگاه است. هرچه امکانات و کیفیت یک دستگاه بالاتر برود به مراتب قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد:

استرچ پالت دستی

استرچ پالت‌ها در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می‌شوند. نمونه‌های دستی در فرایند سلفون کشی به کمک اپراتور خود نیاز دارند. به طور کلی می‌توان گفت که استرچ پالت دستی نسبت به نمونه‌های اتوماتیک ارزان‌تر است.

استرچ پالت دستی

استرچ پالت دستی

استرچ پالت صفحه گردان

این نمونه دستگاه‌ها اتوماتیک و همه کاره هستند. از همین رو غالبا صاحبان مشاغل، استرچ پالت صفحه گردان را برای خود انتخاب می‌نمایند. برای کار با این دستگاه بایستی ابتدا جعبه‌ها را روی صفحه‌ی پالت قرار داد.

سپس اپراتور لبه نایلون استرچ را به یکی از پایه‌های پالت یا محصول متصل می‌کند و بعد، کلید استارت را میزند تا صفحه شروع به گردش نماید. از این مدل می توان به استرچ پالت 2 تن اشاره کرد.

استرچ پالت مرغک دار

این دستگاه مشابه استرچ پالت صفحه گردان است با این تفاوت که یک نگه‌دارنده به دستگاه اضافه شده تا از ریزش بسته‌ها و محصولات جلوگیری به عمل آید. بنابراین اگر محصولاتتان نامتعادل یا سنگین هستند استرچ پالت مرغک دار را انتخاب کنید.

استرچ پالت دروازه‌ای

برخلاف نمونه‌های قبل، بسته‌ها روی این دستگاه ثابت هستند و در عوض دکل گردان شروع به چرخش و سلفون کشی می‌کند. استرچ پالت دروازه‌ای معمولا برای محصولات سنگین و با ارتفاع زیاد (بالای دو متر) به کار می‌رود. قیمت دستگاه استرچ پالت دروازه ای از مدل های دیگر بیش تر است.

برای آشنایی به تفاوت دستگاه استرچ پالت و شیرینگ پک کلیلک کنید.

استرچ پالت فرودگاهی

نمونه فرودگاهی صنعتی نیست و در فرودگاه‌ها برای سلفون کشی ساک و وسایل مسافران مورد استفاده قرار می‌گیرد. طریقه‌ی عمل استرچ پالت فرودگاهی مشابه دستگاه صفحه گردان است با این تفاوت که مناسب محصولات کوچک و سبک می‌باشد.

استرچ پالت حرارتی

دستگاه استرچ پالت حرارتی برای اقلام بسیار بزرگ کاربرد دارد و انرژی خود را از گاز شهری تامین می‌کند.

استرچ پالت رولی

برای سلفون پیچ کردن برخی محصولات همچون رول‌های پارچه بهتر است که از استرچ پالت رولی استفاده کرد. این دستگاه تا قطر 100 سانتی‌متر را پوشش می‌دهد.

"</p

قیمت دستگاه استرچ پالت

نمونه‌های اتوماتیک را بخریم یا دستی؟

پاسخ این سوال به تولید روزانه کارخانه بستگی دارد. اگر راندمان خط تولید مورد نظرتان کم است، این امکان را دارید که ضمن پرداخت هزینه کمتر نمونه‌های دستی را انتخاب نمایید.

ظرفیت دستگاه

از سوی دیگر قیمت دستگاه استرچ پالت به ظرفیت دستگاه یعنی حداکثر وزن پالت و محصول و نیز حداکثر ارتفاع سلفون کشی وابسته می‌باشد. دستگاه‌هایی که گنجایش بیشتری دارند نسبت به نمونه‌های مشابه گران‌تر هستند.

معمولا دستگاه استرچ پالت به مدل های یک تن، دو تن و 3 تن تقسیم بندی می شود.

شرکت و برند تولیدکننده

تولید کنندگان متعددی در داخل و خارج از کشور، این قبیل دستگاه‌ها را تولید و روانه بازار می‌کنند. فارغ از قیمت استرچ پالت، هنگام خرید نمونه‌هایی باید در اولویت قرار بگیرند که کیفیت خوب و طول عمر بالایی دارند، چرا که کمتر خراب می‌شوند و در نهایت صرفه اقتصادی بیشتری دارند.

مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی توانسته است با بالا بردن کیفیت محصولات خود اعتماد مشتریان را جلب نماید و آن ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل نماید.

3 مؤلفه مهم هنگام خرید دستگاه استرچ پالت

  1. اندازه‌ی پالت و محصول: با توجه به اندازه پالت، محصولات و پک‌های بسته بندی خود باید دستگاهی با صفحه گردان مناسب از لحاظ قطر دایره آن خریداری نمایید.
  2. نایلون یا فیلم استرچ: نایلون استرچ یک رول نایلون شفاف از جنس پی وی سی است که به عنوان خوراک دستگاه استرچ شناخته می‌شود. این نایلون‌ها باید خاصیت کشسانی و در عین حال مقاومت زیادی داشته باشند تا پروسه بسته بندی به خوبی انجام شود.
    اگر دستگاه قابلیت تنظیم مقدار کشش نایلون استرچ را داشته باشد، هم بسته بندی محکم تری خواهید داشت و هم نایلون کمتری استفاده می شود.
  3. مصرف بهینه انرژی: یک دستگاه استرچ پالت مقرون به صرفه، مصرف انرژی پایینی دارد.

خرید دستگاه استرچ پالت

خرید دستگاه استرچ پالت

برای خرید دستگاه استرچ پالت می توانید به ما در تماس باشید. کارشناسان فنی و فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه قیمت استرچ پالت هستند. با خرید از مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی از گارانتی یک ساله واقعی و خدمات پس از فروش 15 ساله معتبر بهره مند می شوید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *