روش های بسته بندی سبزی کدامند؟

روش های بسته بندی سبزی

روش های بسته بندی سبزی کدامند؟ همانطور که می دانید سبزیجات به خاطر خواص و فواید فراوانی که دارند، همواره متوجه مردم جهان و به ویژه ایرانیان بوده اند. همچنین در گذشته افراد برای خرید سبزیجات به بازار یا سبزی فروشی مراجعه می کردند. در حالی که امروزه با صنعتی تر شدن جوامع، خرید سبزیجات نیز از حالت سنتی خارج شده است. این سبزیجات توسط شرکت های بزرگ تولید و به وسیله دستگاه های بسته بندی سبزی بسته بندی می شوند. پس بایستی با روش های بسته بندی سبزی آشنا شد. در ادامه تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

اهمیت بررسی روش های بسته بندی سبزی

شاید از خود بپرسید که آشنایی با روش های بسته بندی سبزی چه ضرورتی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم تمامی خواص سبزیجات در تازه بودن آنهاست. هنگامی که بسته بندی مناسب نباشد و این کار با دستگاه های بسته بندی سبزی نامناسب انجام شده باشد، سبزی مورد نظر ما طراوت، تازگی و خواص خود را از دست خواهد داد.

همچنین یک بسته بندی مناسب، تا حد ممکن خیال ما را از بهداشت سبزیجات بسته بندی شده، راحت می کند. به علاوه، ذکر این نکته ضروری است که ماندگاری سبزیجات در بسته بندی مناسب بیشتر از سایر موارد خواهد بود.

پس آشنایی با روش های بسته بندی سبزی نه تنها برای تولیدکنندگان حائز اهمیت است بلکه برای مصرف کنندگان نیز مهم می باشد. سربلند تولیدکننده دستگاه های بسته بندی دستگاه های مورد نیاز شما را برای بسته بندی سبزیجات فراهم می نماید.

 

آشنایی با روش های بسته بندی سبزی

روش های بسته بندی سبزی به طور کلی به سه روش تقسیم می شوند که در ادامه به ذکر آنها و سپس به توضیح تفصیلی هر کدام خواهیم پرداخت:

  • روش بسته بندی سیل وکیوم.
  • روش بندی بالشتی یا پیلوپک.
  • روش بسته بندی پاکتی.

روش بسته بندی سیل وکیوم

اگر به دنبال این هستید که سبزیجات خود را در تازه ترین حالت ممکن نگهداری، از ارزش غذایی آنها برای مدت طولانی حفاظت و از خراب و پلاسیده شدن آنها جلوگیری کنید، پیشنهاد ما به شما روش بسته بندی سیل وکیوم می باشد.

در این روش ابتدا سبزیجات در ظرف های پلاستیکی قرار داده شده و سپس با دستگاه های مخصوص که سیل وکیوم نام دارد، هوای این کیسه ها را خالی می کنند. پس از آن گازهایی که به نگهداری سبزیجات کمک می کند، به این بسته بندی وکیوم تزریق می شود.

در ایران این مدل بسته بندی رونق زیادی پیدا کرده است به طوری که تولیدکنندها و مصرف کنندهای سبزی به این روش روی آورده اند.

"</p

انواع روش بسته بندی سبزیجات

 

روش بندی بالشتی یا پیلوپک

اگر به دنبال سریعترین و بادوام ترین روش های بسته بندی سبزیجات می باشید، پیشنهاد ما به شما روش پیلوپک یا بالشتی خواهد بود. در این روش که با نام روش دو سر دوخت هم شناخته می شود، کیسه هایی شبیه به بالشتک توسط دستگاه های بسته بندی مخصوص از جنس نایلون تولید می شوند.

سپس تاریخ تولید آن روی بسته بندی چاپ خواهد شد.  برای آشنایی با کارآفرینی بسته بندی سبزیجات کلیک کنید.

 

روش بسته بندی پاکتی

این روش حمل و نقل را تسهیل کرده و به خوبی از سبزیجات شما محافظت می کند. پس اگر به دنبال فراهم کردن این موارد برای محصول خود هستند، روش بسته بندی پاکتی، پیشنهاد ما به شما خواهد بود.

"</p

انواع دستگاه بسته بندی سبزیجات

 

خرید دستگاه بسته بندی

حال که با اهمیت روش های بسته بندی سبزیجات و انواع آن آشنا شدیم، بایستی بگوییم که امروزه دستگاه های بسته بندی سبزیجات این کار را برای ما انجام می دهند. پس شما اکنون باید به دنبال خرید دستگاه بسته بندی باشید.

همکاران ما می توانند لیست قیمت دستگاه بسته بندی سبزی را در اختیار شما قرار دهند.

مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی در حالی که دهمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد، در خدمت شما عزیزان می باشد. این مجموعه با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و با شعار افزایش حداکثری رضایت مشتریان فعالیت می نماید.

این مجموعه افتخار همکاری با برند های معروفی همچون محصولات غذایی شبره، شاهزاده، چوپر، زرین گوشت جم، ایلوند و … را داشته است. پس اگر به دنبال خرید دستگاه بسته بندی هستید، همین الان با مشاوران ما در تماس باشید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *