آشنایی با پرکن و بسته بندی روغن

پرکن و بسته بندی روغن

پرکن و بسته بندی روغن، یکی از پر کاربرد ترین دستگاه ها برای بسته بندی انواع روغن های مایع خوراکی مثل روغن سویا، روغن آفتابگردان و غیره می باشد. تقاضای زیاد برای مصرف روغن، تولید این محصول را به یکی از پولساز ترین کسب و کارها تبدیل نموده است. البته قبل از خرید دستگاه پرکن روغن، باید اطلاعات کافی در مورد آن پیدا کنیم. در این مقاله قصد داریم که شما را با دستگاه پرکن مایعات و هر آنچه برای راه اندازی خط تولیدتان نیاز دارید، آشنا کنیم.

 

آشنایی با انواع دستگاه پرکن روغن

اولین مرحله بسته بندی، با دستگاه پرکن روغن آغاز می شود اما با وجود تبلیغات گسترده چگونه یک دستگاه پرکن مناسب انتخاب کنیم؟ مهم ترین نکته برای انتخاب یک دستگاه پرکن و بسته بندی روغن مناسب، توجه به جنس ظروف است.

بعضی از دستگاه های پرکن مخصوص قوطی های فلزی و بعضی دیگر برای ظروف پلاستیکی و شیشه ای مناسب می باشند. سربلند تو لید کننده دستگاه های بسته بندی آماده راهنمایی و کمک به شما در انتخاب و خرید دستگاه بسته بندی روغن می باشد.

به طور کلی 4 نوع دستگاه پرکن روغن با توجه به جنس ظروف، در خطوط تولید مورد استفاده قرار می گیرند:

  • دستگاه پرکن دو پیستون خطی: این دستگاه که در مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود می باشد برای پر کردن انواع مایعات رقیق و غلیظ مناسب می باشد. به کمک این مدل، هم ظروف شیشه ای و هم ظروف فلزی را می توانید پر کنید.
  • دستگاه پرکن سه پیستون خطی: تنها تفاوت این دستگاه با مدل قبلی، سرعت عملکرد آن می باشد و بس. البته این دستگاه با سه مدل مختلف تولید می شود.
  • دستگاه پرکن شش نازله پنوماتیک: این دستگاه به دلیل داشتن 6 نازل، با سرعت قابل توجهی انواع ظروف فلزی و شیشه ای را پر می کند و در دو مدل طراحی و تولید می شود.
  • دستگاه پرکن هشت نازله روتاری: این دستگاه در سه مدل ساخته و از سرعت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد.

خرید دستگاه پرکن روغن

پرکن و بسته بندی روغن

 

قیمت دستگاه بسته بندی روغن

بعد از پر کردن ظروف و اتمام کار دستگاه پرکن روغن، در مرحله بعدی باید درب آن ها گذاشته شود. ماشین آلات درب بندی دارای مدل های متنوعی می باشند که هر کدام برای خطوط تولید با ظرفیت های مختلف، طراحی و ساخته می شوند.

این دستگاه در سه مدل نیمه اتومات، اتومات خطی و اتومات روتاری ساخته و عرضه می گردند. پس از گذاشتن درب ظروف روغن، باید اطلاعات مربوط به تولید، روی بدنه آن ها چاپ شود. این وظیفه مهم بر عهده جت پرینتر می باشد.

این چاپگر صنعتی، تمامی اطلاعات مربوط به تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت مصرف کننده، نام کارخانه تولید کننده و همچنین کد مخصوص تولید محصول را روی بدنه انواع ظروف پلاستیکی، شیشه ای و فلزی چاپ می کند.

قیمت دستگاه بسته بندی روغن، متناسب با ظرفیت خط تولید شما می باشد. خط تولید روغن، ظرفیت های گوناگونی دارد. در واقع کمترین میزان تولید روزانه از 25 تن شروع شده و این رقم به 120 تن در روز نیز می تواند، افزایش پیدا کند.

عامل دیگر در قیمت دستگاه بسته بندی روغن، ظروف مورد استفاده برای بسته بندی این محصول می باشد. بسته به اینکه می خواهید برای روغن مایع از ظروف چند گرمی استفاده کنید، قیمت دستگاه های پرکن و بسته بندی روغن، متفاوت می باشد.

برخی از شرکت ها اقدام به تولید و بسته بندی ضد یخ می نمایند که این محصول هم از حاشیه سود مناسبی برخوردار است. ضد یخ و شیشه شور محصولاتی هستند که همه دارندگان اتوموبیل به آن نیاز دارند. به طوری که برندهای متنوع آن ها را در فروشگاه های لوازم یدکی مشاهده می کنیم.

 

برای راه اندازی خط تولید روغن خوراکی از مجموعه سربلند مشاوره بگیرید

بدون شک برای راه اندازی هر کسب و کاری باید از افرادی که در آن زمینه تجربه دارند کمک گرفت. برای راه اندازی چنین کسب و کاری شما با سوالات زیادی مواجه خواهید شد، سوالاتی از قبیل:

  • چگونه مناسب ترین دستگاه پرکن و بسته بندی روغن را از میان برندهای مختلف، انتخاب کنیم؟
  • هنگام خرید دستگاه پرکن و بسته بندی روغن باید به چه ویژگی هایی توجه کنیم؟
  • برای راه اندازی و خرید دستگاه پرکن روغن، به چه میزان سرمایه نیاز داریم؟

مطالعه بیشتر: بسته بندی انواع روغن های خوراکی به وسیله دستگاه پرکن روغن کلیک کنید.

قیمت دستگاه بسته بندی روغن

قیمت دستگاه بسته بندی روغن

مشاوران مجموعه سربلند با سال ها تجربه و تخصص و ارائه دستگاه  های بسته بندی به تولید کنندگان مختلف، آماده هستند تا هنگام خرید دستگاه پرکن روغن، مشاوره های لازم را به شما ارائه دهند. هدف اصلی این مجموعه حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق بخشیدن به تولید می باشد.

این مجموعه آماده است شما را برای خرید دستگاه پرکن مایعات ارزان راهنمایی کند. البته ارزان بودن کافی نیست و باید کیفیت کافی و مناسبی نیز داشته باشد. دستگاه های سربلند یک سال گرانتی واقعی دارند. همچنین شامل پانزده سال خدمات پس از فروش معتبر می باشند.

همچنین شرکت سربلند، افتخار همکاری با برندهای مختلفی همچون یامی، اوژند، کوچونی، سرما گستر و… را در کارنامه خود ثبت نموده است. پس همین الان با یک تماس تلفنی و دریافت مشاوره، یک قدم به راه اندازی کسب و کار پر سود تولید روغن خوراکی نزدیک شوید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *