خرید دستگاه پلمپ لیوان

خرید دستگاه پلمپ لیوان

دستگاه پلمپ لیوان که با نام دستگاه سیل لیوان نیز شناخته می شود، یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های بسته بندی صنعتی محسوب می شود. در واقع ممکن است سوالات بسیار زیادی در مورد دستگاه پلمپ لیوان در ذهن خریداران این دستگاه وجود داشته باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا به طور تفصیلی با دستگاه سیل لیوان و همچنین قیمت دستگاه پلمپ لیوان آشنا شویم.

 

تعریف و کارکرد دستگاه پلمپ لیوان

امروزه محصولات متنوع و مختلفی از جمله آب معدنی، آبمیوه، ژله، بستنی و حتی ماست به صورت لیوانی بسته بندی می شوند. در واقع دستگاهی که برای بسته بندی این محصولات استفاده می شود، دستگاه پلمپ لیوان است.

این دستگاه می تواند با استفاده از پوشش های متنوعی همانند آلومینیوم و سلفون، بسته بندی لیوان شما را پلمپ کند. لازم به ذکر است که دستگاه بسته بندی لیوان دارای انواع متنوعی می باشد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

 

اهمیت خرید دستگاه پلمپ لیوان

گام بعدی برای آشنایی با دستگاه پلمپ لیوان بررسی ضرورت و اهمیت خرید این دستگاه می باشد. در واقع امروزه محصولات بسیار متنوعی به صورت لیوان طراحی و تولید می شوند و به همین خاطر بحث بسته بندی لیوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در ابتدا بایستی بگوییم که معمولاً محصولاتی که به صورت لیوانی بسته بندی می شوند، مایعات و مواد غذایی هستند. به همین خاطر دستگاه پلمپ لیوان از مجموعه دستگاه های بسته بندی مایعات به حساب می آید که به عنوان سیل حرارتی شناخته می شوند.

همین مسئله باعث شده است تا تولید کنندگان نسبت به بسته بندی لیوان حساسیت خاصی به خرج دهند. زیرا کوچکترین اشتباه در بسته بندی، ممکن است ضررهای جبران ناپذیری را به تولید کنندگان وارد کند. در واقع بسته بندی لیوان نقش ویژه ای در سالم رساندن محصولات به دست مشتری دارد.

همچنین بسیاری از شرکت ها به خاطر برندینگ محصولات تولیدی خود سعی کرده اند از بهترین دستگاه های سیل لیوان استفاده کنند. زیرا اولین چیزی که در مورد محصولات لیوانی به چشم می خورد، بسته بندی این محصولات می باشد و همانطور که قدیمی ها گفته اند: «عقل انسان در چشم اوست».

در آخر نیز باید به این نکته اشاره کنیم که دستگاه بسته بندی لیوان نه تنها سرعت تولید و بسته بندی محصولات لیوانی را بالا می برد، بلکه در هزینه های مختلف نیز صرفه جویی می کند.

 

پلمپ لیوان

پلمپ لیوان

 

انواع دستگاه های پلمپ لیوان

بطور کلی دستگاه پلمپ لیوان به دو دسته تقسیم می شود:

  • دستگاه سیل لیوان دستی: این دستگاه ها معمولاً برای تولیدات در مقیاس کمتر استفاده می شوند و مناسب مغازه ها یا کارگاه ها و کارخانجات کوچک می باشند. از جمله مزایای این دستگاه می توان به قیمت مقرون به صرفه و کوچک بودن ابعاد و اندازه آن اشاره داشت.
  • دستگاه سیل لیوان اتوماتیک: همانطور که از نام این دستگاه پیداست برای تولیدات در مقیاس و حجم های بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به طور اتوماتیک لیوان ها را برداشته و آنها را بسته بندی می کند.

 

قیمت دستگاه پلمپ لیوان

به طور کلی نمی توان قیمت یکسانی برای تمامی دستگاه های بسته بندی لیوان ارائه داد. قیمت دستگاه پلمپ لیوان به مواردی نظیر جنس و نوع قطعات استفاده شده، برند تولید کننده و خدمات پس از فروش بستگی دارد. با این حال بهتر است آن را از یک برند معتبر و با سابقه خریداری فرمایید.

 

شرکت سربلند

مهمترین مسئله در خرید دستگاه پلمپ لیوان، خرید آن از یک برند معتبر می باشد. شرکت سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی با ده سال سابقه در زمینه تولید انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی در کنار شما عزیزان می باشد.

پلمپ محصولات لیوانی مختلف

پلمپ محصولات لیوانی مختلف

این مجموعه که با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی به فعالیت خود ادامه می دهد، آماده است که با کیفیت ترین و بهترین دستگاه های پلمپ لیوان را برای شما به ارمغان بیاورد. کلیه دستگاه های این مجموعه گارانتی واقعی یک ساله و نیز خدمات پس از فروش پانزده ساله معتبر دارند.

 

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *