راه اندازی بسته بندی سبزی و سالاد

راه اندازی بسته بندی سبزی و سالاد

سبزی و سالاد مواد خوراکی ای هستند به خاطر وجود ویتامین های مفید در آن ها به سلامتی انسان ها کمک ویژه ای می کنند. به همین دلیل با گذشت زمان بیش تر در سبد خوراک خانوار قرار می گیرند. با توجه به تغییر سبک زندگی در سال های گذشته و مقوله بهداشت غذایی، میزان استقبال مردم از سبزی و سالاد بسته بندی شده افزایش یافته است. به این شکل افراد بیش تری به فکر راه اندازی بسته بندی سبزی و سالاد افتاده اند. در این جا میخواهیم صحبت های یک کارآفرین را در این زمینه به شما ارائه کنیم.

روزگار جوانی یک کارآفرین راه اندازی بسته بندی سبزی و سالاد

آقای محمد فردی است که لحظه لحظه عمر خود را در با همت، تلاش و پشتکار پای تولید و ایجاد شغل گذاشته است. در سال 1393 شروع کار بسته بندی سبزی و سالاد شکل گرفت. این کارخانه با تلاش و کوشش جوان 32 ساله بنا شده است. البته در کنار همسری همراه و هم قدم در طول زندگی با تمام سختی هایی که تجربه کرده است.

محمد تجربه های کاری در زمینه کارگری بنایی، کارگری جوشکاری و نصاب پی وی سی داشته است. او میگوید همسرش به عنوان مدیر عامل کارخانه زحمات فوق العاده ای کشیده است. هدف راه اندازی کارخانه بسته بندی سبزی و سالاد با استفاده از برنامه ریزی های دقیق و شناخت ظرفیت های کشاورزی شهر رامهرمز شکل گرفته است.

نکته مهم در فعالیت های ایشان، تحقیق به مدت شش تا هفت ماه است.  هماهنگی و همکاری بین این واحد بسته بندی سبزی و سالاد و کشاورزان شهر رامهرمز موجب راه اندازی و رونق گرفتن این کسب و کار شده است.

بسته بندی سالاد برای رستوران

رعایت دقیق مسائل بهداشتی در تولید و بسته بندی از مواردی است که باید توجه کافی به آن داشت. چرا که این دو محصول در مدت زمان کمی خراب می شوند. البته بسیاری از مردم هم به دلایل بهداشتی از سبزی و سالاد بسته بندی شده استفاده می کنند.

رشد و پیشرفت واحد بسته بندی

راه اندازی این مجموعه سبب ایجاد اشتغالی پایدار برای جوانان بومی منطقه شده است. به شکلی که این مجموعه با استفاده از محصولات کشاورزی محلی و نیروی کار محلی در حال فعالیت می باشد. در این مدل فعالیت ها معمولا از نیروی کار خانم استفاده می شود.

این کارخانه بسته بندی سبزی و سالاد با افزایش نیرو، راه اندازی آزمایشگاه میکروبی و آزمایشگاه میکروب شیمیایی و ایجاد واحد کنترل کیفیت توانسته است مراحل پیشرفت کار خود را هر چه سریع تر بپیماید. کنترل کیفیت محصولات می تواند در کوتاه مدت و بلند مدت باعث رشد و پیشرفت فعالیت های تولید بشود.

برای بسته بندی سبزی و سالاد در ابتدا آن ها را شست و شو می دهند و بعد از خشک شدن نسبی و آمادگی برای بسته بندی، آن ها را به وسیله دستگاه سیل وکیوم بسته بندی می نمایند. سپس آماده بارگیری و ارسال به مراکز پخش و فروش می گردند.

در مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی می توانید در مورد انواع دستگاه های مورد نیاز خود برای بسته بندی سبزی و سالاد، اطلاعات کافی را کسب کنید. با مشاوره رایگان ما خواهید توانست خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع دستگاه بسته بندی سبزی

دریافت نشان سیب سلامت سبزی و سالاد

اگر چه فرایند اخد نشان سیب سلامت فعلا کمی سخت و زمان بر است اما واحد های بسته بندی سبزی و سالاد با کسب مجوز سیب سلامت می توانند در زمینه تولید و فروش بهتر عمل کنند. به طوری که فروشگاه ها، فست فود ها و مغازه ها راحت تر و بیش تر به آن ها اعتماد می کنند و طبیعتا خرید بالاتری نیز دارند.

سازمان غذا و دارو استاندارهایی را برای سنجش سلامت غذایی مواد خوراکی اعلام کرده است. هر محصولی که استاندارهای لازم در آن رعایت شده باشد می تواند نشان سیب سلامت را دریافت کند. پس از دریافت این مجوز واحد بسته بندی می تواند آن را روی بسته بندی های خود چاپ نماید.

نشان سیب سلامت

به این ترتیب مشتری با دیدن این علامت شبیه به سیب، به سلامت محصول اعتماد و خرید می کند. این مجوز با چند رنگ و اعتبار اولیه صادر می گردد و با رعایت مداوم استاندارها اعتبار آن تمدید می شود. قابل ذکر است که دریافت این مجوز کمی هزینه نیز دارد.

درصورت حمایت های دولتی در زمینه نقدینگی و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز اعم از آب، برق و گاز موجب می شود که میزان تولید را بیش تر کرد. این امر افزایش اشتغال را نیز به دنبال خواهد داشت. همواره توجه به صنایع کوچک با رفع بیکاری مساوی بوده است.

برای هموار کردن این مسیر باید نگاه ویژه ای به حمایت از تولید داخلی و تولید ایرانی داشته باشیم. این تجربه در سایر کشورها نیز نتیجه بخش بوده است. باید با اتکاء به توان داخلی و استفاده از دانش روز و نیز تجربه های دیگران در جهت پیشرفت کشور گام برداریم.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *