مشخصات، قیمت و خرید دستگاه تولید آب رادیاتور

دستگاه تولید آب رادیاتور

آیا شما هم تا به حال به خرید یک دستگاه تولید آب رادیاتور و راه اندازی خط تولید این محصول فکر کرده اید؟ آب رادیاتور یک محصول مصرفی بسیار پر فروش است که برای خنک کردن موتور اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه به دلیل سود بالایی که در حوزه تولید آب رادیاتور وجود دارد، بسیاری از تولیدکنندگان به دنبال راه اندازی خط تولید این محصول هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را به طور کامل با هر آنچه نیاز است درباره این دستگاه بدانید آشنا کنیم.

کاربرد آب رادیاتور

موتور خودرو بر اثر اصطکاک ایجاد شده، گرمای زیادی تولید می کند. بنابراین برای جلوگیری از جوش آوردن موتور نیاز است که از یک مایع خنک کننده به نام آب رادیاتور یا ضدیخ استفاده شود. همچنین برای جلوگیری از یخ زدن و آسیب به موتور از ضد یخ استفاده کرد.

تولید آب رادیاتور

تولید آب رادیاتور

فرمول تولید آب رادیاتور در برندهای گوناگون متفاوت است. علاوه بر فرمول این محصول، نوع دستگاه تولید آب رادیاتور در کیفیت محصول نهایی تاثیرگذار خواهد بود. از جمله ترکیبات مهمی که در تولید ضد یخ مورد استفاده قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروپیلن
  • اتیلن
  • ادتیو و روغن پایه
  • آب
  • گلیکول
  • مواد افزودنی و رنگ

راه اندازی خط تولید آب رادیاتور

راه اندازی خط تولید آب رادیاتور نیازمند در اختیار داشتن یکسری تجهیزات و دستگاه تولید آب رادیاتور است. از جمله این تجهیزات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاسیسات لوله کشی، دستگاه ذخیره آب خام و دستگاه تولید آب مقطر: این تاسیسات برای تولید آب مقطر از آب خام مورد استفاده قرار می گیرند.
  • تانک آب مقطر: از تانک آب مقطر برای ذخیره آب مقطر تولید شده استفاده می شود.
  • میکسر و مخزن برای تولید اسید: همانطور که از نام این دستگاه پیداست، برای تولید اسید سولفوریک کاربرد دارد. اسید پس از تولید در مخزن ذخیره می شود.
  • قالب بطری: بسته بندی آب رادیاتور عمدتا در بطری انجام می شود. قالب بطری برای تولید بطری هایی با ابعاد مورد نظر استفاده می شود.
  • پرکن مایعات: با استفاده از این دستگاه می توان ضدیخ تولیدشده را در بسته بندی های مورد نظر ریخت. این دستگاه ها دارای انواع گوناگونی هستند و تعداد نازل های آن ها متغیر است.
  • دستگاه برچسب زنی: این دستگاه برچسب یا لیبل های حاوی نام برند و اطلاعات محصول را روی بطری های ضد یخ می چسباند.
  • شیرینگ پک: این دستگاه به شما این امکان را می دهد که چند محصول تولید شده را در یک پک بسته بندی نمایید.

مراحل تولید آب رادیاتور

آب مورد نیاز برای تولید آب رادیاتور باید عاری از ناخالصی های موجود در آب معمولی باشد. به همین دلیل نیاز است که آب لوله کشی به دستگاه تولید آب مقطر وارد شود و سپس ادامه فرایند تولید انجام شود. در ادامه خلوص آب چک می شود و سپس سایر مواد اولیه در جایگاه های مناسب به این آب افزوده می شوند.

در انتها نیز باید آب رادیاتور تولید شده در بسته بندی های مناسب ریخته شده و به بازار عرضه شود. بدین منظور از دستگاه های پرکن مایعات و شیرینگ پک استفاده می شود.

خط تولید آب رادیاتور

خط تولید آب رادیاتور

قیمت دستگاه تولید آب رادیاتور

اگر شما نیز قصد خرید یک دستگاه تولید آب رادیاتور را داشته باشید، قطعا به دنبال با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین دستگاه هستید. باید بگوییم که قیمت دستگاه تولید آب رادیاتور به عوامل مختلفی همچون برند دستگاه، ظرفیت تولیدی که در نظر دارید، فروشنده، نحوه خرید مستقیم یا با واسطه و … وابسته است.

نکته مهمی که لازم می دانیم به شما بگوییم این است که همیشه قیمت بالا نشان دهنده کیفیت بیشتر نیست. از طرفی نباید کیفیت را فدای قیمت کنید و محصولی با کیفیت پایین و قیمت ارزان را تهیه نمایید زیرا به مشکل بر خواهید خورد.

خرید مستقیم و بی واسطه دستگاه تولیدکننده آب رادیاتور

مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی به عنوان یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع دستگاه های صنعتی، خرید خط تولید آب رادیاتور با بهترین قیمت را برای مشتریان امکان پذیر کرده است.

این مجموعه آنقدر از کیفیت و قیمت محصولات تولید خود اطمینان دارد که ضمانت نامه معتبر دستگاه ها را به شما ارائه می نماید. این مجموعه همچنین در راستای جلب رضایت مشتریان، خدمات زیر را به آن ها ارائه می نماید:

  • تولید دستگاه هایی با استانداردهای جهانی و ارائه محصولات با قیمت های رقابتی
  • ارائه ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش
  • عرضه انواع دستگاه های صنعتی استوک و دست دوم
  • ارائه قطعات یدکی با مناسب ترین قیمت ها

باید این نکته را اضافه کنیم که تیم حرفه ای سربلند در زمینه نصب و راه اندازی دستگاه ها و از صفر تا صد راه اندازی خط تولید آب رادیاتور در کنار شما است. برای دریافت مشاوره رایگان انتخاب و خرید محصول و اطلاع از قیمت ها تنها کافی است با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی ما در تماس باشید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *