لیست قیمت روز دستگاه سیل وکیوم

قیمت دستگاه سیل وکیوم

برای اطلاع از لیست قیمت روز دستگاه سیل وکیوم با سربلند (تولید کننده دستگاه های استرچ پالت، دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات) همراه باشید.

وکیوم کردن ظروف مواد غذایی می تواند باعث ایجاد خلاء در ظروف و کاهش فعالیت میکروارگانیسم ها شود. در این صورت احتمال خرابی مواد غذایی کاهش پیدا می کند و می توان با سهولت بیشتری از مواد غذایی تا مدت زمان زیاد استفاده کرد.

دستگاه سیل، از جمله دستگاه هایی است که برای پک کردن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما قابلیت ایجاد وکیوم را ندارد. دستگاه های بسیاری در وکیوم کردن مواد غذایی وجود دارد. همانطور که اشاره کردیم با توجه به تنوع محصولات، قیمت های متفاوتی نیز وجود دارد.

دستگاه سیل وکیوم یکی از انواع دستگاه های سیل است که با ایجاد وکیوم در ظروف و سپس پک کردن آن ها، از خرابی مواد غذایی داخل ظروف جلوگیری می کند. وکیوم کردن مواد غذایی در زمان همه گیری بیماری واگیر دار مانند کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است.

در صورتی که نیاز به خرید دستگاه سیل وکیوم را دارید، می بایست ابتدا در مورد قیمت دستگاه سیل وکیوم اطلاعات کسب کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد قیمت دستگاه سیل وکیوم و انواع این دستگاه صحبت کنیم.

لیست قیمت روز دستگاه سیل وکیوم

لیست قیمت روز دستگاه سیل وکیوم

معرفی دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل یکی از دستگاه هایی است که برای بسته بندی محصولات مختلف از جمله سالاد، ظروف مواد غذایی، ظروف سبزی و … مورد استفاده قرار می گیرد. با دستگاه سیل می تواند تا حد زیادی از مواد غذایی مراقبت کرد.

اما گاهی علاوه بر اینکه نیاز به پک کردن ظروف و مواد غذایی است، لازم است که در برخی از ظروف وکیوم انجام شوند تا احتمال ورود میکروارگانیسم ها و خرابی مواد غذایی داخل ظروف کاهش پیدا کند. دستگاه سیل وکیوم یکی از انواع دستگاه هایی است که می تواند با کاربردهای خاصی که دارد، برای بسته بندی مواد غذایی استفاده شود.

عملکرد این دستگاه نیز مانند دستگاه سیل معمولی است. فقط با این تفاوت که در کنار پک کردن، باعث ایجاد خلاء نیز در یک پک بندی مواد غذایی می شود. هر چقدر هوای داخل یک ظرف مواد غذایی کاهش پیدا کند، میزان ورود میکروارگانیسم ها نیز به داخل ظروف نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

بنابراین، دستگاه سیل وکیوم می تواند یک دستگاه منحصر به فرد و عالی برای پک کردن مواد غذایی که مستعد خراب شدن هستند، باشد.

معرفی دستگاه سیل وکیوم

معرفی دستگاه سیل وکیوم

انواع دستگاه سیل وکیوم

حال که با دستگاه سیل وکیوم برای پک کردن ظروف مختلف آشنا شدید، شاید این سوال برای شما مطرح شود که انواع دستگاه سیل وکیوم چیست؟ دستگاه های سیل وکیوم کاربردهای مختلفی دارند و می توانند در مکان های کوچک تا بزرگ مورد استفاده قرار گیرند.

این دستگاه ها حتی در خانه ها و کارگاه های کوچک نیز استفاده می شوند. بنابراین، دستگاه سیل وکیوم باید دارای انواع مختلفی باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

دستگاه سیل وکیوم خانگی

یکی از انواع دستگاه های سیل وکیوم، دستگاه سیل وکیوم خانگی است. این دستگاه می تواند کاربردهای مختلفی در منازل برای بسته بندی ظروف سالاد، ظروف مواد غذایی و… داشته باشد. از مزایای مدل خانگی این دستگاه می توان به قیمت مناسب و کارایی فوق العاده آن اشاره کرد.

دستگاه سیل وکیوم رومیزی

دستگاه سیل وکیوم رومیزی یکی از انواع دستگاه های سیل وکیوم است که با اندازه کوچک تولید می شود. این دستگاه می تواند برای کارگاه های صنعتی کوچک مورد استفاده قرار گیرد. سایز کوچک این دستگاه این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند در هر مکانی از این دستگاه استفاده کنند.

دستگاه سیل وکیوم خطی

دستگاه سیل وکیوم خطی یکی از انواع دستگاه های پک بندی است که می تواند در کارخانه های بزرگ که نیاز به پک بندی مواد غذایی با سرعت و تیراژ بالا را دارند، مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه قابلیت اتصال به خط تولید کارخانه ها را دارد.

دستگاه سیل وکیوم روتاری

دستگاه سیل وکیوم روتاری از جمله دستگاه های وکیوم است که با قابلیت چرخش مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه می تواند برای تیراژهای متوسط و رو به بالا استفاده شود.

 

انواع دستگاه سیل وکیوم

انواع دستگاه سیل وکیوم

لیست قیمت دستگاه سیل وکیوم

به منظور خرید دستگاه سیل وکیوم لازم است که ابتدا در مورد قیمت دستگاه سیل وکیوم اطلاعات کسب کنید. این دستگاه ها با تجهیزات مختلفی تولید می شوند و کیفیت آن ها روی قیمتشان تاثیر می گذارد. قیمت دستگاه سیل وکیوم، بر اساس عوامل مختلفی از جمله نوع دستگاه، اتوماتیک بودن یا نبودن دستگاه و عملکرد دستگاه و … تعیین می شود.

بدیهی است که خدمات پس از فروش و گارانتی این دستگاه نیز بر روی قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. بنابراین، برای اطلاع از قیمت دستگاه سیل وکیوم ابتدا لازم است که در مورد نوع دستگاه مورد نیاز خود تحقیق کنید. سپس، بر اساس نیاز خود اقدام به خرید دستگاه سیل وکیوم نمایید.

قیمت دستگاه سیل وکیوم خانگی

دستگاه سیل وکیوم خانگی از جمله دستگاه های سیل وکیوم ارزان است که می تواند برای پک بندی مواد غذایی مختلف از جمله سالاد، سبزیجات، مواد غذایی و غذاهای گرم مورد استفاده قرار گیرد. قیمت دستگاه سیل وکیوم خانگی بر اساس عملکرد این دستگاه و کیفیت آن تعیین می شود.

در صورتی که نیاز به خرید این دستگاه را دارید، می توانید با کارشناسان تولید ماشین آلات بسته بندی سربلند (تولید کننده دستگاه های استرچ پالت، دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات) در ارتباط باشید تا با قیمت این دستگاه آشنا شوید.

قیمت دستگاه سیل وکیوم دستی

دستگاه سیل وکیوم دستی از جمله دستگاه های دیگری است که می تواند با کمک اپراتور کار پک کردن مواد غذایی را انجام دهد. قیمت دستگاه سیل وکیوم دستی به دلیل نداشتن عملکرد ماشینی، بالا نیست. اما باز هم عوامل مختلفی می توانند روی قیمت این دستگاه تاثیر بگذارند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه سیل وکیوم دستی، می توانید با کارشناسان مجموعه تولید کننده ماشین آلات بسته بندی سربلند در ارتباط باشید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *