معرفی انواع دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن یکی از انواع دستگاه هایی است که می تواند برای پر کردن بطری ها و ظروف با مایعات غلیظ و رقیق مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه پرکن مایعات بسته به نوع مایعات انتخاب شده، با تنوع بسیار زیادی قابل خریداری اند. برای اینکه درک بهتری از این موضوع داشته باشید به معرفی انواع دستگاه های پرکن مایعات پرداخته ایم، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

"</p

معرفی انواع دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن رومیزی

دستگاه پرکن رومیزی که معمولا به صورت دستی نیز طراحی می شود، می تواند برای کارگاه های کوچک و خانه ها مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه معمولا برای زمانی که نیاز زیادی به بسته بندی محصولات با سرعت بالا نیست، استفاده می شود.

دستگاه پرکن رومیزی نیز خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که هر کدام کاربردهای خاص خودشان را دارند. با مطالعه مقالات دیگر در سایت مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی می توانید با انواع دستگاه پرکن مایعات بیش تر آشنا شوید.

دستگاه پرکن مایعات خانگی

دستگاه پرکن مایعات خانگی بیشتر برای افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار خانگی را دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه می تواند به صورت دستی مراحل پر کردن ظروف مختلف را با مایعات انجام دهد.

اگرچه سرعت دستگاه پرکن مایعات خانگی پایین است؛ اما این دستگاه می تواند با قیمت مناسبی خریداری شود.

 

دستگاه پرکن مایعات دو نازله

دستگاه پرکن مایعات دو نازله، از جمله دستگاه هایی است که برای خط تولید کارخانه ها و کارگاه های تولیدکننده مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه می تواند مراحل پر کردن مایعات غلیظ و رقیق را با دو نازل و با سرعت قابل قبولی انجام دهد.

اگرچه سرعت دستگاه پرکن چهار نازله بیشتر از دو نازله است؛ اما در مواردی که نیاز به خرید دستگاه پرکن 4 نازله نباشد، این دستگاه نیز گزینه بسیار ایده آلی خواهد بود. برای آشنایی بهتر با دستگاه پرکن مایعات کلیلک کنید.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

به طور کلی، دستگاه های پرکن مایعات از نظر نوع عملکرد به دو دسته دستگاه پرکن مایعات رقیق و غلیظ تقسیم بندی می شوند. دستگاه پرکن مایعات غلیظ کاملا متفاوت از دستگاه های پرکن مایعات رقیق است.

دستگاه هایی که برای پر کردن مایعات غلیظ استفاده می شوند، باید امکان خروج عسل، مربا، ماست و … را از نازل داشته باشند؛ اما دستگاه های پرکن مایعات رقیق، می توانند برای خروج آب معدنی، آبمیوه، دوغ، سرکه و … از نازل مورد استفاده قرار گیرند.

دستگاه پرکن مایعات کوچک

دستگاه پرکن مایعات کوچک به دلیل ساختار خاص خود، برای خانه ها و یا کارگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. تعداد نازل های دستگاه پرکن مایعات کوچک، کم است. به همین خاطر، سرعت پر کردن ظروف با مایعات مختلف در این دستگاه پایین است.

اما خوشبختانه می توان با کمک این دستگاه ارزان قیمت، یک کسب و کار کوچک راه انداخت.

دستگاه پرکن مایعات دستی

دستگاه پرکن مایعات دستی، یکی از انواع این دستگاه هاست که بیشتر برای منازل و افرادی که قصد راه اندازی کارگاه های کوچک را دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. اپراتور وظیفه انجام بسیاری از امور را برای پر کردن مایعات توسط این دستگاه ها برعهده دارد.

به همین خاطر، سرعت پر کردن مایعات با کمک دستگاه پرکن مایعات دستی پایین است. به همین خاطر، فقط زمانی این دستگاه کاربرد دارد که نیازی به سرعت بالای پر کردن مایعات نباشد.

پرکن نیمه اتوماتیک مایعات غلیظ

دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک مایعات غلیظ، می تواند برای پر کردن ظروف با مایعاتی همچون مربا، عسل، ارده، گیریس، سس، کرم و … مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه به دلیل داشتن ساختار نیمه اتوماتیک، سرعت نسبتا مناسبی در پر کردن ظروف دارد. به همین خاطر می تواند برای کارگاه ها و کارخانه های کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار گیرد.

برای خرید دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک مایعات غلیظ، حتما باید به ویژگی های دستگاه و اختصاصی بودن آن برای مایعات غلیظ توجه داشته باشید.

انواع دستگاه پرکن مایعات

انواع دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات تمام اتومات

دستگاه پرکن مایعات تمام اتوماتیک، یکی از گران قیمت ترین انواع دستگاه های پرکن مایعات است. این دستگاه می تواند به صورت خطی به خط تولید کارخانه متصل شود تا با سرعت بالا مراحل پر کردن ظروف را با مایعات مختلف فراهم کند.

دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات دارای یک سیستم هول دهنده بوده و ظروف را زیر نازل ها قرار می دهد. پس از پر شدن ظروف با مایعات، مجددا این ظروف به صورت اتوماتیک حرکت می کنند تا به سمت دستگاه های بسته بندی بروند.

برای بسته بندی محصولاتی مانند روغن های خوراکی و صنعتی می توانید از دستگاه های پرکن ساخته شده در مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی استفاده نمایید. برای اطلاع از لیست قیمت دستگاه بسته بندی روغن کلیک کنید.

پرکن مایعات چهار نازله

دستگاه پرکن مایعات چهار نازله بیشتر برای زمانی که نیاز به پر کردن ظروف زیاد با مایعات است، مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، این دستگاه دارای 4 نازل مجزاست که هر ناز کار پر کردن مایعات را انجام می دهد.

پرکن شوینده

دستگاه پرکن شوینده، از جمله دستگاه هایی است که بر اساس دانسیته یا همان چگالی مایعات شوینده، تولید می شود. این دستگاه عملکرد مناسبی دارد و می تواند برای کارگاه ها و کارخانه های کوچک و بزرگ تولید کننده مایعات شوینده، مورد استفاده قرار گیرد.

پرکن مایعات تک نازله

پرکن مایعات تک نازله

دستگاه پرکن تک نازله

دستگاه پرکن تک نازله یکی دیگر از انواع دستگاه هایی است که برای پر کردن ظروف با مایعات غلیظ و رقیق مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای یک نازل بوده و سرعت پایینی برای پر کردن ظروف با مایعات مختلف دارد.

خرید دستگاه پرکن مایعات

مجموعه سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی با توجه به محصول شما مناسب ترین دستگاه را به شما ارائه می کند. قیمت های این مجموعه منصفانه است. از طریق ارتباط با کارشناسان ما و اعلام محصولتان می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید و از قیمت دستگاه ها مطلع شوید.

دستگاه های بسته بندی تولید شده در مجموعه سرلند به مدت یک سال گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش معتبر را دارد. اگرچه رضایت مشتریان ما نشانه کیفیت محصولات ماست اما مجموعه سربلند خود را متعهد به ارائه گارانتی بر روی دستگاه ها می داند.

امیدواریم با مطالعه مقاله معرفی انواع دستگاه پرکن مایعات مناسب ترین دستگاه را برای کارتان انتخاب و خریداری کنید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *