قیمت دستگاه بسته بندی وازلین

خرید دستگاه پرکن وازلین

یکی از انواع دستگاه هایی که برای پر کردن بسته بندی های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه پرکن وازلین می باشد. امروزه بسیاری از تولیدکنندگان، برای بسته بندی آسان تر محصولات خود از دستگاه های پرکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده می کنند. دستگاه پرکن مایعات تنوع زیادی دارند. برخی از این دستگاه ها تنها برای مایعاتی که غلیظ می باشند دارای کاربرد مناسبی خواهند بود. برخی از مایعات رقیق می باشند و با استفاده از این دستگاه ها در بسته بندی های مناسب قرار می گیرند. برای تولید دستگاه های پرکن به میزان ویسکوزیته انواع مایعات اهمیت زیادی می‌ دهند تا عملکرد دقیق‌تر و مناسب ‌تری را دستگاه‌ ها در پر کردن داشته باشند.

 وازلین از جمله مایعات نیمه جامد به شمار می‌ رود که چسبندگی زیادی دارد. اگر وازلین گرم شود بعد از سرد شدن دچار تغییرات می گردد. بر همین اساس دستگاه های پرکن مخصوصی را برای بسته بندی وازلین باید مورد استفاده قرار دهند. هر یک از انواع دستگاه پرکن وازلین دارای میکسر و گرمکن هستند. تولید دستگاه های پرکن وازلین بر اساس معیارهای استاندارد انجام می ‌شود. جهت تولید انواع دستگاه های پرکن وازلین از مرغوب ترین و بهترین متریال ها استفاده می کنند.

به طور معمول دستگاه‌ هایی که به عنوان پرکن وازلین اتوماتیک در بازار به فروش می‌ رسند از سیستم ‌ها و تجهیزات خاصی برخوردار می باشند. تجهیزات و سیستم هایی که برای دستگاه های اتوماتیک به کار برده می‌ شود، در مدل‌ های نیمه اتوماتیک قرار نگرفته است. به همین دلیل برای خرید دستگاه های اتوماتیک باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

 همچنین دستگاه های اتوماتیک برای استفاده در کارخانه هایی که حجم تولید آنها بالا می باشد مورد استفاده قرار می ‌گیرند. در واقع شما با استفاده از دستگاه های اتوماتیک در کارخانه های بزرگ می توانید سرعت تولید را افزایش دهید. برخی از دستگاه‌ هایی که پرکن نیمه اتوماتیک هستند در کارگاه‌ های کوچک کاربرد بیشتری دارند. انواع دستگاه پرکن وازلین به فاکتورهای متفاوتی بستگی خواهد داشت. یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت دستگاه مدل دستگاه می باشد.
به طور کلی باید بدانید که هزینه خریداری دستگاه اتوماتیک پرکن وازلین به نست دستگاه نیمه اتوماتیک پرکن وازلین بیشتر است. اگر شما می‌ خواهید با بهترین قیمت اقدام به خریداری دستگاه پرکن نمایید، بهتر است که از فروشندگان معتبر دستگاه را تهیه کنید. برند تولیدی دستگاه و همچنین متریال هایی که برای تولید دستگاه به کار گرفته می ‌شود، به عنوان یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت دستگاهه می کنند.

نکاتی در مورد خرید دستگاه پرکن وازلین

شما زمان خرید هر یک از انواع دستگاه های پرکن وازلین باید به خوبی به برخی از نکات دقت داشته باشید. در این صورت می توانید بهترین دستگاه را برای پر کردن مایعات غلیظ مانند وازلین خریداری کنید. برخی از نکاتی که زمان خرید این دستگاه پرکن اهمیت دارد و باید به آنها اهمیت دهید عبارت است از :

  1. توجه به سرعت دستگاه

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید این دستگاه اهمیت زیادی دارد سرعت دستگاه می باشد. در صورتی که می خواهید با سرعت زیادی بسته بندی های متفاوتی از وازلین را پر کنید، باید به خوبی اتوماتیک بودن دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. برخی از دستگاه‌ هایی که نیمه اتوماتیک هستند سرعت بالایی برای پر کردن بسته بندی ها ندارند.

  1. توجه به قیمت دستگاه

 قیمت دستگاه به عنوان یکی دیگر از فاکتورهایی شناخته می ‌شود که شما زمان خریداری دستگاه باید به آن اهمیت دهید. هر یک از انواع دستگاه هایی که به عنوان پرکن وازلین شناخته می‌ شوند دارای قیمت متفاوتی هستند و قیمت آنها را عوامل گوناگونی تعیین می‌ کند. بر همین اساس شما با شناخت این عوامل و طبق بودجه‌ ای که در اختیار دارید می توانید یکی از انواع دستگاه های پرکن وازلین را تهیه نمایید. البته که دقت داشته باشید نوع دستگاه را باید بر اساس تولید کارخانه خود انتخاب نمایید.

  1. توجه به دقت دستگاه

 دقت دستگاه از دیگر مواردی است که شما زمان خریداری دستگاه پرکن باید به آن اهمیت دهید. برای بسیاری از دستگاه‌ هایی که به عنوان پرکن مایعات غلیظ مورد استفاده قرار می گیرند باید مکانیزم مناسبی به کار برده شود تا دقتشان افزایش گردد. برخی دیگر از دستگاه‌ ها دارای دقت بالایی هستند که شما می توانید آنها را برای تولید بسته بندی های متفاوت وازلین استفاده کنید و سرعت زیادی از این دستگاه ها دریافت نمایید. دقت هر یک از دستگاه ها بستگی به سیستم‌ ها و تجهیزاتی دارد که برای تولید دستگاه‌ ها به کار برده اند.

خرید دستگاه پرکن وازلین اتوماتیک

دستگاه اتوماتیک پرکن وازلین یکی از بهترین و پر فروش ترین دستگاه هایی به شمار می رود که بسیاری از افراد برای کارخانه ها و کارگاه های خود خریداری می کنند. شما برای خرید این دستگاه باید به خوبی کیفیت و قدرت دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. دستگاه های اتوماتیک دارای ویژگی های متفاوتی هستند. نازل آنها بدون چکه می باشد. به همین دلیل شما هیچ روغنی را در حین تولید و بسته بندی از دست نمی دهید. اسکلت و کاورکشی استیل دستگاه یکی از مهمترین مشخصات فنی دستگاه های پرکن مایعات غلیظ به شمار می‌ رود.

 این دستگاه دارای ۴ متر نوار نقاله است که این ویژگی کیفیت دستگاه را افزایش می ‌دهد. تجهیزات پنوماتیک را برای طراحی و تولید این دستگاه به کار می ‌برند. بدنه هر یک از انواع دستگاه های پرکن وازلین اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استیل است. در این دستگاه بعد از مرحله پرکردن وازلین روی ظرف عملیات سیل کردن فویل آلومینیومی انجام میگردد. تمامی بخش ‌های به کار برده شده برای تولید دستگاه اتوماتیک پرکن وازلین کیفیت مناسبی دارند و استیل هستند. شما بعد از خرید دستگاه می توانید گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه را دریافت کنید.

 در این صورت با اطمینان خاطر بیشتری قادر خواهید بود که از دستگاه جهت بسته بندی روغن وازلین استفاده نمایید. برخی از دستگاه‌ ها دارای سیستم درب گذاری و درب بندی هستند. بر همین اساس شما می توانید با خرید این نمونه دستگاه های اتوماتیک سرعت تولید بسته بندی های وازلین را افزایش دهید. به طبع باید بدانید که تولید بسته بندی روغن با سرعت بالا، فروش بیشتر را به دنبال دارد.

 

دستگاه پرکن روتاری
دستگاه پرکن خطی
دستگاه پرکن نیمه اتومات
دستگاه درب بند
دستگاه لیبل شیرینگ
کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *