بسته بندی روغن های خوراکی به وسیله دستگاه پرکن روغن

بسته بندی انواع روغن های خوراکی

یکی از انواع دستگاه هایی که برای پر کردن بطری روغن مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه پرکن روغن می باشد. این دستگاه اتوماتیک است و بدون دخالت نیروی انسانی در خطوط مربوط به تولید روغن مورد استفاده قرار می گیرد. ماشین آلاتی که برای پر کردن روغن و مایعات به کار گرفته می شوند به دو دسته تقسیم بندی خواهند شد. یکی از آنها به صورت اتوماتیک می باشد و دیگری به صورت نیمه اتوماتیک و دستی است. امروزه بسیاری از کارخانجات و کارگاه هایی که تولید انواع روغن های طبیعی گیاهی و غیره را بر عهده دارند جهت بسته بندی کردن محصولات باید از دستگاه پرکن روغن استفاده نمایند. شما باید به خوبی زمان خریداری دستگاه های اتوماتیک پرکن روغن ویژگی های دستگاه را بشناسید تا با آگاهی بیشتری از دستگاه استفاده نمایید. برخی از مهمترین ویژگی های دستگاه مورد نظر را در ادامه معرفی می کنیم.

پرکن انواع روغن های خوراکی

پرکن انواع روغن های خوراکی

ویژگی های دستگاه پرکن روغن  

از جمله ویژگی های دستگاه پرکن روغن یکی از انواع دستگاه پرکن مایعات، برخی از موارد مهم را می ‌توانیم نام ببریم که عبارت است از :

  1. نازل های اتوماتیک

 دستگاه اتوماتیک سیلندر پیستون دارای مثلا 6 نازل می باشد به طوری که شش عدد سیلندر پیستون آن هر یک از حجم ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ گرم را به خود اختصاص می دهند. نازل های دستگاه بر مبنای بطری ها مثلا با دهانه ۲۸ میلی متر طراحی می گردند و درب استاندارد دارند.

  1. بدنه با کیفیت

 دستگاه به صورت استیل می باشد و بدنه آن کیفیت مناسبی دارد. شاسی آهن با رنگ الکترواستاتیک در دستگاه به کار رفته است. کاورهای این دستگاه از استیل ۳۰۴  می باشد. قسمت های درگیر که با استیل ۳۱۶ تولید می ‌شوند نیز در لوازم پنوماتیک و موتورها هستند.

در دستگاه پرکن اتوماتیک روغن تمامی متریال ها از استیل تولید می ‌شوند تا جنس مرغوب و باکیفیتی داشته باشند. به طور کلی شما باید به خوبی می‌دانید که این ویژگی مربوط به دستگاه اتوماتیک پرکن روغن بسیار مهم است و باید آن را زمان خریداری در نظر بگیرید.

  1. قابل تنظیم بودن حجم دستگاه

حجم دستگاه قابلیت تنظیم دارد. بر همین اساس شما قادر خواهید بود که از دستگاه بر اساس استانداردهای مشخص شده استفاده کنید و آن را تنظیم نمایید.

  1. انعطاف پذیری دستگاه

انعطاف پذیری دستگاه یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات مربوط به این دستگاه به شمار می ‌رود. انعطاف‌پذیری دستگاه کمک می‌ کند که شما بتوانید به راحتی و در کمترین بازه زمانی بطری های متفاوتی از روغن را پر کنید.

  1. سادگی دستگاه

سادگی و همچنین طراحی منحصر به فرد این دستگاه از دیگر ویژگی‌ های آن به شمار می ‌رود. به طور کلی باید به خوبی بدانید که سادگی و دقیق بودن دستگاه اتوماتیک پر کن روغن کمک کرده تا بسیاری از کاربران به راحتی از آن استفاده نمایند.

سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی

سربلند تولید کننده دستگاه های بسته بندی با به کار گیری نیروهای متخصص و متعهد و نیز استفاده از قطعات و لوازم با کیفیت سعی داشته است که سطح کیفی دستگاه های تولیدی خود را چندین مرتبه بالا ببرد. این امر سبب شده که مشتریان  به ما وفادار بمانند.

برای تولید دستگاه پرکن روغن از اجزای پنوماتیک و الکتریکی استفاده کرده اند. این ویژگی دستگاه طول عمر آن را افزایش بخشیده است. بسیاری از افرادی که مایل هستند طول عمر زیادی از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک پرکن روغن دریافت کنند به اجزای به کار برده شده برای طراحی دستگاه توجه می نمایند.

مشخصات دستگاه پرکن روغن

 

سایر ویژگی های دستگاه

  1. سیستم ضد آب

 سیستم ضد آب این دستگاه به عنوان یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات آن به شمار می‌ رود. همین ویژگی کمک می‌ کند که شما با خیال آسوده در محیط کاربری متفاوت از دستگاه جهت پرکردن بطری ‌های روغن استفاده کنید.

  1. تشخیص پر و خالی بودن روغن

تشخیص پر و خالی بودن بطری روغن یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات دستگاه به شمار می رود. در واقع سنسور فوق قدرتمند را روی این دستگاه ها نصب کرده‌ اند تا به راحتی و در کمترین بازه زمانی بطری ‌ها پر شوند. زمانی که بطری پر شود سنسور دستور توقف دستگاه را صادر می کند.

دستگاه پرکن روغن دارای سه بخش تنظیم است. این سه بخش شامل پر کردن سریع روغن، پر کردن متوسط روغن و پر کردن آهسته روغن می باشد. این ویژگی دستگاه موجب جلوگیری از ریختن روغن و افزایش سرعت می گردد.

  1. قابلیت تمیز شدن آسان

 دستگاه اتوماتیک پرکن روغن به راحتی تمیز می شود و کار کردن با آن بسیار آسان است. شما برای پر کردن بسیاری از مایعات غلیظ می توانید این دستگاه را مورد استفاده قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیش تر در معرفی انواع دستگاه پرکن مایعات کلیک کنید.

مزیت های دستگاه پرکن روغن

مانند بسیاری از دستگاه‌ های دیگری که در صنایع مورد استفاده قرار می‌ گیرند باید به خوبی بدانید که دستگاه پرکن روغن دارای مزیت های بی نظیر می باشد و موجب کاهش هزینه‌ ها شده است. دستگاه های پرکن قابلیت انجام دادن سه عملیات همزمان مربوط به درب گذاری، پرکردن و درب بندی را بر عهده می ‌گیرند. از جمله مهمترین مزیت هایی که دستگاه های پرکن روغن دارند عبارت است از :

  1. یکی از مهمترین مزیت‌های این دستگاه ها تمام اتوماتیک بودن آنها می باشد. این نمونه دستگاه به صورت اتوماتیک سیستم درب گذاری و درب بندی را انجام می ‌دهد. تمامی مجوزات مربوط به اداره بهداشت را این دستگاه کسب کرده است، چرا که دارای استانداردهای مشخص شده می باشد.
  2. خروجی فوق العاده پر کن دستگاه یکی دیگر از مزیت های این دستگاه به شمار می‌ رود. دستگاه اتوماتیک پرکن روغن دارای ۶ نازل ۱۵۰۰ الی ۲ هزار ظرف می باشد که در یک ساعت قدرت و سرعت زیادی دارد.
    همین امر موجب افزایش حجم تولید خطوط تولید روغن خواهد شد. این ویژگی موجب می گردد که شما به نیروی انسانی کمتری جهت پر کردن بطری های روغن درب گذاری بطری ها و درب بندی آنها نیاز داشته باشید.

3.  حجم سیلندر سفارشی دستگاه اتوماتیک پرکن روغن یکی دیگر از مزیت های این دستگاه می باشد. حجم سیلندر این دستگاه بین ۲۵۰ الی ۱۰۰۰ گرم است که شما می توانید هر یک از انواع سیلندر ها را برای پر کردن مایعات سفارش دهید.

مزیت های دستگاه پرکن روغن

مزیت های دستگاه پرکن روغن

قیمت دستگاه پرکن روغن

قیمت دستگاه اتوماتیک پرکن روغن به عوامل متفاوتی بستگی دارد. این عوامل شامل مجهز بودن دستگاه به سیستم درب گذار، درب بند، تعداد نازل، لوازم مصرفی به کار گرفته شده جهت تولید دستگاه و غیره می باشد. از آنجایی که این دستگاه یکی از مهم ترین و محبوب ترین دستگاه خط تولید مایعات به شمار می ‌رود شما با قیمت مناسب آن را در بازار می توانید خریداری کنید.

برای بسته بندی محصولات داخل بطری یا قوطی پلاستیکی یا شیشه ای از دستگاه پرکن اتومات، پرکن نیمه اتومات، دستگاه درب بند نیمه اتومات، درب بند اتومات استفاده می شود. برای بسته بندی مورد نظر ابتدا محصول را بطری پر شده، درب ها روی بطری ها قرار می گیرد، درب بطری ها بسته و پلمپ انجام می گیرد.

اطلاعات تکمیلی و مفید: لیست قیمت دستگاه بسته بندی روغن

این مدل برای بسته بندی انواع روغن های صنعتی، اسید، کود مایع، سمنو، ضد یخ، گریس، شیره انگور، ارده، آب میوه، آبلیو، آبقوره، عرقیجات، روغن های خوراکی، سرکه، روغن موتور، روغن مایع، روغن سرخ کردنی، روغن زیتون، روغن کنجد، آب رادیاتور، رنگ خوراکی، چسب و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه پرکن روتاری
دستگاه پرکن خطی
دستگاه پرکن نیمه اتومات
دستگاه درب بند
دستگاه لیبل شیرینگ
کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *