خرید دستگاه استرچ پالت فرودگاهی با گارانتی 100%

نمای کلی استرچ پالت فرودگاهی

بهترین مرکز خرید دستگاه استرچ پالت فرودگاهی کدام است؟ قیمت پیشنهادی برای خرید این دستگاه چقدر است؟ در این مطلب از سایت سربلند (تولید کننده دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات و دستگاه های استرچ پالت) در نظر داریم توضیحات اجمالی در مورد عملکرد و کاربرد دستگاه استرچ پالت فرودگاهی ارائه نماییم.

هم چنین می خواهیم به باید و نبایدهای مهم برای خرید این دستگاه بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی چیست؟

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی در مدل های مختلفی تولید می گردد. یکی از مسائلی که همواره برای مسافران اهمیت داشته این است که به بسته ها و وسایل آن ها در حین جابجایی آسیبی وارد نشود. در حین انتقال، وسایلشان باز نشود.

از این رو این دستگاه به منظور بسته بندی بار مسافران کاربرد دارد. این نوع از دستگاه های بسته بندی در محیط هایی مانند باربری ها، بانک ها، شرکت های حمل و نقل لوازم خانگی و البته فرودگاه ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

استرچ کردن چمدان

به کارگیری این نوع از دستگاه ها فرایند بسته بندی را سرعت می بخشد. دارا بودن وزن کمتر و البته داشتن چرخ های روان جابجایی آن را در محیط های مختلف آسان کرده است. دستگاه استرچ پالت از نوع فرودگاهی به منظور بسته بندی محصولاتی مانند چمدان، کیف و … مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت دستگاه استرچ پالت فرودگاهی و استرچ پالت معمولی

در مدل دستگاه استرچ پالت فرودگاهی مواردی با ابعاد کوچک و متوسط را بسته بندی می کنند در حالی که در مدل معمولی آن محصولات با ابعاد بزرگ استرچ پیچ می شود. وسایلی که در مدل فرودگاهی به کار می رود وزن زیادی ندارند اما در مدل معمولی دستگاه محصولاتی تا وزن 3 تن هم استرچ پیچ می شود.

کیف و چمدان هایی که به طور مثال با استرچ پیچ فرودگاهی سلفون کشی می شوند ارتفاعشان از 50 سانتیمتر بیش تر نمی شود. در حالی که در مدل معمولی محصولاتی تا ارتفاع 250 سانتیمتر استرچ پیچ می شود.

گرچه نایلون استرچ در هر دو مدل یکسان است اما بازوی نگهدارنده نایلون در مدل معمولی به صورت عمودی حرکت می کند اما در مدل فرودگاهی این بازو ثابت است.

در بسیاری از این دستگاه ها از تسمه فولی استفاده گردیده که به منظور گردش صفحه، مورد استفاده قرار می گیرد. این امر صدای پایینی را در زمان حرکت دورانی دستگاه ایجاد می کند. درحالی که در مدل بزرگ تر استرچ پالت به جای فولی، زنجیر و چرخ زنجیر وجود دارد.

در زمینه قیمت باید عرض شود که مدل فرودگاهی از استرچ پیچ معمولی ارزان تر است.

خرید دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

خرید دستگاه استرچ پالت فرودگاهی را از مراکز معتبر در اولویت قرار دهید تا بتوانید از مزیت و کاربرد آن به خوبی بهره مند شوید. ما برای فروش دستگاه استرچ پیچ فرودگاهی گارانتی لازم را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.

کلیه دستگاه های مجموعه سربلند (تولید کننده دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات و دستگاه های استرچ پالت) دارای یک سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشند. با ما میتوانید با اطمینان خاطر این نوع از دستگاه های بسته بندی را سفارش دهید.

در رابطه با خرید این دستگاه بیش تر بخوانید : آشنایی با نکات مهمی که قبل از خرید استرچ پالت باید بدانید

دستگاه های مختلفی برای بسته بندی کالاهای گوناگون در بازار وجود دارد. ولی استرچ پالت ها به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارند و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند توانسته اند توجه بسیاری را جلب نمایند. به منظور استعلام قیمت و مشاوره رایگان در باره دستگاه استرچ پالت فرودگاهی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *