خرید دستگاه استرچ پالت 1 تن و قیمت آن

پالت در حال استرچ شدن

قصد خرید دستگاه استرچ پالت 1 تن را دارید؟ قیمت پیشنهادی برای خرید این نوع از دستگاه ها چقدر است؟ از کجا می توانیم بهترین دستگاه استرچ پالت را خریداری کنیم؟ باید و نبایدهای مهم برای خرید دستگاه استرچ پالت 1 تن چیست؟ در ادامه در نظر داریم بعد از معرفی اجمالی این دستگاه به برخی از نکات مهم برای خرید آن اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه استرچ پالت 1 تن

به وسیله دستگاه استرچ پالت می توانیم محصولات حجیم و با وزن های متفاوت را سلفون کشی کنیم. محصولاتی مانند بطری های نوشابه و آب معدنی یا حتی کارتن. لوازم و قطعاتی که در دستگاه استرچ پالت اسفاده می شود بر مبنای وزن محصول انتخاب می شوند.

به طور نمونه برای دستگاه استرچ پالت 1 تن از موتور و گیربکس مناسب این وزن استفاده می گردد. همچنین بعضی از لوازم الکترونیکی داخل تابلو برق دستگاه نیز بر همین مبنا مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه دستگاه توانایی استرچ کردن پالت هایی تا وزن یک تن را خواهد داشت.

نگهداری دستگاه استرچ پالت 1 تن

از نکات نگهداری این دستگاه رعایت وزن پالت هایی است که روی صفحه گردان دستگاه قرار می گیرد. از آن جایی که دستگاه برای وزن یک تن تولید گردیده است توجه به این نکته بسیار مهم است تا به قطعات دستگاه فشار بیش از حد وارد نشود.

پیشنهاد سربلند (تولید کننده انواع دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات و دستگاه های استرچ پالت) برای مطالعه بیش تر در خصوص دستگاه های بسته بندی : خرید دستگاه استرچ پالت 2 تن

دستگاه استرچ پالت 1 تن را از مراکز معتبر نهایی کنید تا بتوانید از کیفیت و کارایی این دستگاه راضی باشید. دستگاه استرچ پالت کاربرد بسیار زیادی در کارخانجات دارد. استفاده از آن، سهولت بسیار زیادی را برای بسته بندی فراهم کرده است.

این دستگاه قابلیت آن را دارد که محصولات مختلف را به طور دقیق سلفون کشی کند تا در جابه جایی ها آسیبی به محصول استرچ گردیده شما نرسد. پیشنهاد می کنیم با خرید از تولیدکنندگان معتبر از کیفیت ساخت دستگاه استرچ پالت خود مطمئن باشید.

بشکه های استرچ شده

به منظور جلوگیری از هدر رفتن محصولات و البته نگهداری مطلوب آنها به کارگیری این دستگاه از ملزومات اصلی است. دستگاه استرچ پالت در انواع مختلف تولید می شود. کاربرد هر یک از آنها نیز با توجه به قابلیت دستگاه متفاوت است.

 

خرید دستگاه استرچ پالت 1 تن

قیمت خرید دستگاه استرچ پالت 1 تن چقدر است؟ قیمت دستگاه استرچ پالت با توجه به نوع و ظرفیت آن متغیر است. در بازار برندهای مختلفی از دستگاه استرچ پالت به فروش میرسد. هم اکنون می توانید اقدامات خرید دستگاه استرچ پالت 1 تن را با ما تکمیل کنید.

ما در مجموعه سربلند سعی کرده ایم کیفیت دستگاه های تولیدی خود را بالا ببریم تا بتوانیم هر چه بیش تر رضایت مشتریانمان را جلب نماییم. در کنار کیفیت تا حد امکان قیمت دستگاه استرچ پالت را به طور منصفانه تعیین کرده ایم.

اطلاعات کامل در مورد مشخصات این دستگاه در وب سایت سربلند (تولید کننده دستگاه های سیل وکیوم و دستگاه های پرکن مایعات و دستگاه های استرچ پالت) درج شده است. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر برای خرید دستگاه استرچ پالت می توانید با کارشناسان با تجربه ما در تماس باشید.

کارشناسان مجرب ما  به صورت رایگان به شما مشاوره می دهند تا یک دستگاه با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه نمایید. ما برای فروش این نوع از دستگاه ها گارانتی یک ساله به همراه خدمات پس از فروش 15 ساله را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط
شرکت سربلند شامل ۱۲ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشند و آموزش کار با دستگاه ها توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بسته بندی موادغذایی، بهداشتی، دارویی و صنعتی و اطلاع از قیمت ماشین آلات می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره 02634826311 – 09128154102 تماس حاصل فرمایید و یا برای درخواست مشاوره از طریق فرم "صفحه تماس با ما" اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

2 دیدگاه برای “خرید دستگاه استرچ پالت 1 تن و قیمت آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *